Czerwiec, 2013

Duszno

Sobota, 29 czerwca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 3

Po wczorajszym nocnym powrocie do domu do życia byłem dopiero po 12:00 :D. Udało mi się zgadać z Bartkiem na wypad rowerowy. Trasa do Trzemeszna standardowo przez Jankowo, Kalinę i Wymysłowo. Na miejscu zgarniam Bartka i myślimy gdzie jechać. Padło na Duszno, no to śmigamy. Dojazd przez Niewolno, Wydartowo. Na wieży bardzo długi postój, wiało dosyć mocno przez co troszkę zmarzliśmy. No i znów na szczycie zawitała róża wiatrów :). Powrót z Duszna tą samą drogą i z Trzemeszna już sam jadę przez Miaty, Krzyżówkę, Lubochnię, Szczytniki Duchowne i Osiniec do domu.

Nowa róża wiatrów na wieży © micor

Szkoła/ miasto, Malczewo

Piątek, 28 czerwca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 0

Rano do szkoły na zakończenie, odebrać indeks i takie tam :). Później do miasta na przebieżkę. Po południu wyjazd do Malczewa do koleżanki na małą imprezkę klasową z okazji zakończenia roku :). Powrót o godzinie 1:40 w nocy przy świetle księżyca. Lampki oświetlały drogę na tyle, że widziałem gdzie jechać :D. Do domu dojechałem o 2:30, pierwsza nocna jazda w tym roku zaliczona- całkiem klimatycznie było ;)

Czwartek, 27 czerwca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 0

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 28.06.2013 | Komentarze 0

Wycieczka nad jezioro :)

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 26.06.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj zgadałem się z Marcinem na wypad nad jezioro. Udało namówić się jeszcze Pana Jurka i ruszyliśmy w drogę. Na początek kierunek Powidz, tam postój na rynku na lody. Dalej Marcin zaproponował jazdę nad jezioro Budzisławskie. Przez Przybrodzin, Anastazewo, Smolniki dojeżdżamy nad jezioro. Tam ja i Marcin wskakujemy do wody, która jest prawie że krystalicznie czysta i co równie ważne- cieplutka :). Dalsza jazda to kierunek Przyjezierze. Po drodze mijamy wieś Gaj- taka sama nazwa jak za Krzyżówką- a i krojobraz podobny :D. W Przyjezierzu dłuższy postój na uzupełnianie spalonych kalorii. Dalsza droga wiedzie przez Ostrowo, Orchowo, Trzemżal, Trzemeszno. Tam spotykamy Sebka, który akurat wracał z pracy. Tak stoimy na poboczu, gawędzimy a tu prawie potrąciłby nas jakiś pijany palant w golfie! Dosłownie jakieś 100 m za nami zjechał na pobocze i dalej również to samo. Dalej jazda przez Wymysłowo, Kalinę, Szczytniki do Gniezna. Towarzysze odprowadzili mnie jeszcze pod dom- byłem już wykończony takim kilometrażem totalnie. Ale było fajnie- zwiedziłem nowe miejsca w zacnym towarzystwie :).

Szybka pętla przed szkołą

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 0

Wtorek, 18 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 0

Tygodniowy zbiór 18- 21 czerwca

Trochę urodzinowej jazdy :)

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 6

Najpierw jazda z rana do babci ogarnąć fotki z Piechcina. Później zgadałem się z koleżankami z klasy i wybraliśmy się do Woli Skorzęckiej. Przy powrocie do domu spotkałem Bobiko, który wracał z pracy przez Czerniejewo i gawędząć zajechaliśmy pod dom. W domu mały torcik z okazji urodzin :). Tak przy okazji: Ktoś chętny jechać w niedzielę- 7 lipca do Żerkowa pooglądać mistrzostwa polski w XC, z polską czołówką zawodników? Tak blisko domu a zobaczyć w akcji chociażby naszą mistrzynię Maję Włoszczowską może nie być więcej okazji hehe ;).

Piechcin z ekipą BS

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 0

Rano dostałem telefon od Pana Jurka z inforamcją, że szykuje się wyjazd na kamieniołom w Piechcinie. Jako, że miałem cały dzionek wolny to powiedziałem, że jadę. Zbiórka o 12 na Wenecji, gdzie już czekał Pan Jurek i chwilę czekaliśmy na Marcina. Po drodze jeszcze musiałem wstąpić do babci po bidon i jazda. Jedziemy przez Jankowo, Jastrzębowo do Kruchowa, gdzie czekał na nas Sebek. W drodze do Kruchowa narzuciliśmy bardzo szybkie tempo- ponad 30 km/h- nawet raz zgubiliśmy Pana Jurka :). Z Kruchowa ruszyliśmy już do celu czyli Piechcina przez Niestronno oraz Dąbrowę (nie Górniczą :D). U celu najpierw pokręciliśmy się po zalanej części kamieniołomu, nastepnie udaliśmy się na wyeksplostowaną część- wielką dziurę (Kanion Kolorado). Przy wyjeździe zaliczam OTB, na szczęście skończyło się na kilku otarciach, przestawionej kierownicy i przestawionym rogu :). Dalej wracamy nad zalaną część, tym razem dróżką po drugiej stronie, tam chwila przerwy na fotki i dalej w drogę. Udaliśmy się na jedną z wielkich hałd, gdzie dziś udało się wjechać- nie tak jak kiedyś, gdy ledwo co wjechaliśmy i ochrona wyprosiła ;). Dojechaliśmy do podjazdu na szczyt, wrzuciliśmy lekkie zębatki i jazda na górę. Chwila wspinania się i dotarliśmy na szczyt hałdy. Dla takich widoków warto było się pomęczyć. Po zrobieniu sporej ilości zdjęć zabieramy się za zjazd. Chmury białego kurzu wylatują spod opon, wyciągam na zjeździe 52 km/h- więcej może i by dało radę, ale na tej nawierzcni wolałem nie ryzykować, gdyż podczas hamowania bike tańczył na wszystkie strony. Powrót przez zamkniętą jeszcze obwodnicę Mogilne, która już mogłaby być otwarta, gdyby nie za nisko wiszącę linie wysokiego napięcia- póki co to jest autostrada dla rolkarzy i rowerzystów :D :D. Dalej to już Mogilno i wytchienie przy fontannie, następnie Wał Wydartowski, gdzie stoi sobie Renia w środku pola i wyjmują z niej przeróżne części. Dalej trafiliśmy na małe szczeniaczki, które się przymilały :). Kolejno skrótem do Niewolna, gdzie żegnamy się z Sebastianem. My jedziemy przez Pasiekę, Strzyżewo Paczkowe, Jankowo do Gniezna. Pzy torach na Dalkach żegnamy się z Panem Jurkiem, kawałek dalej żegnam się z Marcinem i jadę do domu.

Fotki:
    Zalana część kamieniołomu © micor

Nieczynna część © micor

Zalany kamieniołom © micor

Marcin w Chorwacji :) © micor

A tu panorama z innej perspektywy © micor

Maszyny napotkane przy wyjeździe :) © micor

A to już czynna część © micor

Tabliczka z ostrzeżeniem © micor

Takie widoki czekały na szczycie hałdy © micor

Panorama z góry © micor

A to już wyrobisko na dole © micor

Fajne ślady można zostawić :) © micor

Skała- nos © micor

Pozdrowienia dla fotografa :) © micor

Czekaaajcie za mną :D © micor

Początek podjazdu na hałdę © micor

I końcówka © micor

Jestem na górze! © micor

Grupowa fotka na szczycie © micor

No to siup w dół ;) © micor

Tumany kurzu spod kół lecą :) © micor

Panowie, ale super ten zjazd! :) © micor

Byle do przodu! © micor

Trzemeszno, Gołąbki

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj zgadałem się z kumplem na wyjazd na Gołąbki. Dojazd do Trzmemeszna przez Jankowo, Wymysłowo. W Trzemesznie chwila na pompowanie opony i ruszamy na Gołąbki. Nad jeziorkiem relaks pełną gębą, wskoczyłem chwilę popływać- woda już ciepła, idealna na zanurzanie :D. Po wyjściu trzeba było odganiać się od insektów typu komary i końskie muchy bo się zlatywały jak głupie :). Powrót przez Smolary, Pasiekę do Trzemeszna. Tam żegnam się z Barkiem i samemu do domu przez Wymysłowo, Jankowo i Wierzbiczany.