Marzec, 2012

Szybka pętla

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 28.03.2012 | Komentarze 0

Po wczorajszym odpoczynku dzisiaj wyskoczyłem na krótką pętlę przez Pawłowo, Pierzyska i Woźniki. Dosyć silny, północno- zachodni wiatr. Miejscami sporo się namęczyłem, żeby utrzymać prosty tor jazdy, za to od Pierzysk prawie do domu jechałem z wiatrem w plecy i prędkością w okolicach 35 km/h- udało się średnią poprawić ;).

Gołąbki i trochę XC

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 0

Wypad na dłuższą jazdę, wybór padł na Gołąbki. Na początek w ramach rozgrzewki 3 pętle XC na Łazienkach, gdzie spotkałem Radka i chwilkę pogadaliśmy. Dalej już w kierunku celu przez Dębówiec. Na plaży spędziłem ok. 30 minut. Cholernie dziś wiało, trochę przemarzłem. Powrót przebiegł praktycznie tą samą trasą, pod przednio- boczny wind. Na Łazienkach Lisek naginał XC, przejechałem z nim jedno kółko i do domu. Na nowej kasecie lekko mi się robi podjazdy- czuć różnicę tych 4-ech ząbków ;). Jutro się regeneruję, jestem wypompowany po tych szaleństwach weekendowych :).

Spokojnie po Dębówcu

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałem o 11-tej na rynek, stawiły się oprócz mnie 3 osoby: Darek, Dawid oraz Sebastian. Po wczorajszym XC dzisiaj miało być spokojnie i płasko i tak też było :). Darek z Dawidem wydarli do przodu a ja z Sebą zrobiliśmy kółeczko po lesie. Fajnie, że Sebastian wraca do kręcenia po problemach z nogą, już wszystko OK i może trzaskać kilometry ;). Ponadto Lawinka dostała nową kasetę, łancuch i środkową tarczę- trzeba będzie stestować jak będzie śmigać. Czyli pewnie znowu XC na Łazienkach żeby zobaczyć jak będą szły podjazdy na 32 z tyłu.

Konkretny trening

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 6

Dzisiaj zgadałem się z Piotrem na trening. Postanowiliśmy pośmigać na Łazienkach po trasie XC. Pojawiło się kilku klubowiczów, był nawet ktoś z Torqa i paru innych. Pokręciliśmy dobre 1:30- 1:40, potem rozjazd i do domu. Trasa jak na nasze warunki wymagająca, techniczna, raz nawet zaliczyłem glebę ;). I napęd się skończył, jeszcze jutro na nim pojadę i zakładam nowy. Stary swoje już przejechał- ponad 7,6 tys.

Miasto

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 3

Na Wierzbiczany

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 0

Do Tomka pomalować szopę. Namachałem się pędzlem ale co zarobiłem to moje.

Terenowa pętla

Środa, 21 marca 2012 · dodano: 21.03.2012 | Komentarze 3

Pierwszy dzień wiosny przywitałem terenową rundą na Wierzbiczanach i w Jankowie. Trasa przez Gębarzewo, Cielimowo. Las Miejski, Osiniec, Lubochnię. W lesie Wierzbiczańskim terenowe szaleństwa, przejazd przez skarpę i do Jankowa na zjazdy i podjazdy. Stamtąd do babci w odwiedziny i do domu przez Las Miejski, Cielimowo i Gębarzewo.

Lednica z Jerzyp1956

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 5

W dzisiejszy jakże piękny, słoneczny i ciepły dzień wybrałem się wspólnie z Panem Jurkiem na Pola Lednickie zobaczyć słynną rybę. Tak blisko, a dziś byłem tam pierwszy raz :). Trasa wiodła przez większe i mniejsze wioski- Braciszewo, Myślęcin, Rzegnowo, Żydówko, Dziekanowice, Rybitwy, Skrzetuszewo, Imiołki, Komorowo, Owieczki, Braciszewo. Po wczorajszych wojażach wypad jak znalazł, jechało się bardzo fajnie. Miejscami Pan Jurek nadawał tempo po 35 km/h, aż się trochę zmachałem hehe :D. I dzisiaj symbolicznie wszedłem, no właściwie wjechałem w trzecie tysiąclecie (kurczę, ale jestem zacofany :D).

Chaty w Wielkopolskim Parku Etnograficznym © micor

Oznaki wiosny © micor

Na tle Jeziora Lednickiego © micor

Przed Rybą © micor

Dobra setka w zacnym gronie

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj moją okolicę odwiedził Grigor86. Zapragnął pojeździć po Wale Wydartowskim, więc nie sposób było odmówić wspólnej jazdy i oprowadzić po jednej z najlepszych miejscówek w powiecie. Miejsce zbiórki pod katedrą o 11:00. Zajechałem na miejsce a tam ekipa czteroosobowa: Grigor, Pan Jurek, Kenhill i Herman. Przywitanie, śmichy- chichy, sesja zdjęciowa i w drogę. Przyszła mi rola pilota wycieczki :D. Skierowaliśmy się przez Jankowo Dolne, Strzyżewo Paczkowe, Jastrzębowo. Tutaj chwila przerwy na sesję wiatraka i zdjęcie długich ciuszków- ciepło dzisiaj było :). Dalej przez Kruchowo (sesja foto przed tamtejszym dworem) i Duszno na miejsce spalonej wieży widokowej. Nie brakowało terenowych zjazdów, po których sypałem 40 km/h :). Tu zrobiliśmy dłuższy odpoczynek, pojedliśmy Grigorowe ciasteczka i wręczyłem chłopakom bikestatowe naklejki. Dalsza trasa wiodła przez Przyjmę, Palędzie Dolne, Ławki, Gołąbki. Kolejna sesja przy jeziorze i zdecydowaliśmy się jechać na Głęboczek. Ruszyliśmy żółtym szlakiem przez Dębówiecki Las, Bożacin i kawałek krajową 5-tką. Na Głęboczku nie mogło zabraknąć chilloutu na ławeczce ;). Z Głęboczka pokierowaliśmy się do Mielna, gdzie uzupełniliśmy zapasy wody w sklepie, odwiedziliśmy wielkie dęby i kapliczkę. Z Mielna kierunek Popowo, Przysieka, Mieleszyn, Karniszewo, Kłecko. Odpoczynek na rynku i pożegnaliśmy Andrzeja i Damiana. Z Kłecka w trzyosobowym składzie: Pan Jurek, Grigori i ja jechaliśmy przez Czechy i Dziećmiarki, gdzie rozstaliśmy się z Grigorem który popędził w kierunku Waliszewa. Pan Jurek i ja pokręciliśmy w kierunku Gniezna przez Komorowo, Owieczki, Braciszewo i Skiereszewo. Na Poznańskiej pożegnałem Pana Jurka i pojechałem do domu przez Dalki.
    Dzisiejszy wypad bardzo, bardzo udany. Zajebiste towarzystwo, fajne tereny, konkretny dystans, kupa śmiechu po drodze ;). Czyli jak na razie najlepszy dzień roku hehe :). Dzięki panowie za wspólną jazdę.

Fotki od Pana Jurka

Ekipa w Dusznie © micor

Grigori na gnojówce :D © micor

Pagórki na Wale Wydartowskim © micor

Kawernowy podziemny magazyn gazu © micor

Dęby w Mielnie © micor

Jerzyp1956, Grigor86, Kenhill na tle dębu © micor

Wierzbiczany, Skorzęcin

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 15.03.2012 | Komentarze 3

Na pomysł zrobienia drugiej setki w tym sezonie wpadłem już kilka dni temu. Tym razem chciałem wykręcić ją ze sporą ilością terenowej jazdy. Za cel obrałem Skorzęcin i tamtejszy ośrodek wypoczynkowy, gdzie nie byłem dość dawno. Jak pomyślałem tak zrobiłem i dzisiaj przed 11:00 byłem już w siodle ;). Na początek asfaltem do Gniezna, przez Dalki, stamtąd przez Kokoszki, Las miejski, Osiniec, Szczytniki Duchowne i Lubochnię dotarłem do lasu na Wierzbiczanach. Odwiedziłem ‘widok’ (znana Wam skarpa nad jeziorem), podjazd, który ostatnio robiłem na 3 raty dzisiaj wszedł bez problemu za pierwszym razem, czyli jest dobrze :). Krótka przerwa na bananka i dalej w drogę. Jadąc singielkiem na skraju skarpy zauważyłem zakopany właśnie na skraju skarpy samochód (coś pokroju Toyoty RAV4), wyglądał jakby miał się stoczyć do jeziora :D. Jak przejeżdżałem obok to chyba zaczynali działania wyciągające, podjechała koparka, ale nie zostałem na to przedstawienie :D. Dalej przejazd potoczkiem, podjazd i dalej lasem w kierunku Krzyżówki. Stamtąd kawałek asfaltem i znów w las aż do miejscowości Gaj. Za Gajem kilometry lasu już do samego Skorzęcina po drodze mijając młyn wodny w Piłce. W Skorzęcinie pojadłem, odpocząłem na molo, nawet słońce się trochę przebijało przez chmury :). Powrót tą samą drogą- przez Piłkę, Gaj, Krzyżówkę, Lubochnię. Odwiedziłem babcię i dalej miasto, Wenecja, Dalki, Mnichowo i kawałek dalej do Pawłowa dokręcić do setki.
    Bardzo fajny wyjazd i z dużą ilością terenu, czyli to co lubię najbardziej ;).