Dobra setka w zacnym gronie

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj moją okolicę odwiedził Grigor86. Zapragnął pojeździć po Wale Wydartowskim, więc nie sposób było odmówić wspólnej jazdy i oprowadzić po jednej z najlepszych miejscówek w powiecie. Miejsce zbiórki pod katedrą o 11:00. Zajechałem na miejsce a tam ekipa czteroosobowa: Grigor, Pan Jurek, Kenhill i Herman. Przywitanie, śmichy- chichy, sesja zdjęciowa i w drogę. Przyszła mi rola pilota wycieczki :D. Skierowaliśmy się przez Jankowo Dolne, Strzyżewo Paczkowe, Jastrzębowo. Tutaj chwila przerwy na sesję wiatraka i zdjęcie długich ciuszków- ciepło dzisiaj było :). Dalej przez Kruchowo (sesja foto przed tamtejszym dworem) i Duszno na miejsce spalonej wieży widokowej. Nie brakowało terenowych zjazdów, po których sypałem 40 km/h :). Tu zrobiliśmy dłuższy odpoczynek, pojedliśmy Grigorowe ciasteczka i wręczyłem chłopakom bikestatowe naklejki. Dalsza trasa wiodła przez Przyjmę, Palędzie Dolne, Ławki, Gołąbki. Kolejna sesja przy jeziorze i zdecydowaliśmy się jechać na Głęboczek. Ruszyliśmy żółtym szlakiem przez Dębówiecki Las, Bożacin i kawałek krajową 5-tką. Na Głęboczku nie mogło zabraknąć chilloutu na ławeczce ;). Z Głęboczka pokierowaliśmy się do Mielna, gdzie uzupełniliśmy zapasy wody w sklepie, odwiedziliśmy wielkie dęby i kapliczkę. Z Mielna kierunek Popowo, Przysieka, Mieleszyn, Karniszewo, Kłecko. Odpoczynek na rynku i pożegnaliśmy Andrzeja i Damiana. Z Kłecka w trzyosobowym składzie: Pan Jurek, Grigori i ja jechaliśmy przez Czechy i Dziećmiarki, gdzie rozstaliśmy się z Grigorem który popędził w kierunku Waliszewa. Pan Jurek i ja pokręciliśmy w kierunku Gniezna przez Komorowo, Owieczki, Braciszewo i Skiereszewo. Na Poznańskiej pożegnałem Pana Jurka i pojechałem do domu przez Dalki.
    Dzisiejszy wypad bardzo, bardzo udany. Zajebiste towarzystwo, fajne tereny, konkretny dystans, kupa śmiechu po drodze ;). Czyli jak na razie najlepszy dzień roku hehe :). Dzięki panowie za wspólną jazdę.

Fotki od Pana Jurka

Ekipa w Dusznie © micor

Grigori na gnojówce :D © micor

Pagórki na Wale Wydartowskim © micor

Kawernowy podziemny magazyn gazu © micor

Dęby w Mielnie © micor

Jerzyp1956, Grigor86, Kenhill na tle dębu © micor

| 18:48 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj jelon85- Dzięki. Staraliśmy się pokazać chłopakom ciekawe miejsca w regionie ;).
    jelon85
    | 22:02 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Świetny wypad oraz super fotorelacja:) interesującą trasę wymyśliłeś z ciekawymi miejscami do zobaczenia
    | 19:39 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj jerzyp1956- Jeszcze będzie mnóstwo okazji do wspólnych wypadów.

sebekfireman- Ja byłem przekonany, że Grigor dał Tobie znać... No nic, zgadamy się innym razem :).

grigor86- Super, również dzięki za wspaniałą sobotę i do następnego wyjazdu- zawitam w kwietniu w Zielonce ;).

Kenhill- Dokładnie tak :).
    Kenhill
    | 09:28 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj sebek sezon dopiero się zaczyna, jeszcze nie raz się spotkamy na wspólnym wypadzie ;D
    | 23:02 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Co tu dużo gadać - było elegancko :-) Dzięki za naklejki i super dzień na rowerze. Pozdrawiam i do zobaczenia następnym razem.
    sebekfireman
    | 20:06 sobota, 17 marca 2012 | linkuj O wy paskudy... na moje tereny przyjechaliście i nie daliście znać? A można byłoby zwiększyć ekipę BSową nawet i może o 3 osoby.
    jerzyp1956
    | 19:52 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Wycieczka udana fotki super czekam na następną jeszcze w większym gronie ....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa twarz