Wierzbiczany, Skorzęcin

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 15.03.2012 | Komentarze 3

Na pomysł zrobienia drugiej setki w tym sezonie wpadłem już kilka dni temu. Tym razem chciałem wykręcić ją ze sporą ilością terenowej jazdy. Za cel obrałem Skorzęcin i tamtejszy ośrodek wypoczynkowy, gdzie nie byłem dość dawno. Jak pomyślałem tak zrobiłem i dzisiaj przed 11:00 byłem już w siodle ;). Na początek asfaltem do Gniezna, przez Dalki, stamtąd przez Kokoszki, Las miejski, Osiniec, Szczytniki Duchowne i Lubochnię dotarłem do lasu na Wierzbiczanach. Odwiedziłem ‘widok’ (znana Wam skarpa nad jeziorem), podjazd, który ostatnio robiłem na 3 raty dzisiaj wszedł bez problemu za pierwszym razem, czyli jest dobrze :). Krótka przerwa na bananka i dalej w drogę. Jadąc singielkiem na skraju skarpy zauważyłem zakopany właśnie na skraju skarpy samochód (coś pokroju Toyoty RAV4), wyglądał jakby miał się stoczyć do jeziora :D. Jak przejeżdżałem obok to chyba zaczynali działania wyciągające, podjechała koparka, ale nie zostałem na to przedstawienie :D. Dalej przejazd potoczkiem, podjazd i dalej lasem w kierunku Krzyżówki. Stamtąd kawałek asfaltem i znów w las aż do miejscowości Gaj. Za Gajem kilometry lasu już do samego Skorzęcina po drodze mijając młyn wodny w Piłce. W Skorzęcinie pojadłem, odpocząłem na molo, nawet słońce się trochę przebijało przez chmury :). Powrót tą samą drogą- przez Piłkę, Gaj, Krzyżówkę, Lubochnię. Odwiedziłem babcię i dalej miasto, Wenecja, Dalki, Mnichowo i kawałek dalej do Pawłowa dokręcić do setki.
    Bardzo fajny wyjazd i z dużą ilością terenu, czyli to co lubię najbardziej ;).

Kenhill
    | 18:44 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Z tego co mi Grigor mówił to jutro razem jedziemy na wał wdartowski :D
    | 18:40 piątek, 16 marca 2012 | linkuj sebekfireman- Oj tam, co to jest setka :D. Na Krzyżówce byłem około 12- 12:30.
    sebekfireman
    | 20:42 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Dawidzie, ale szalejesz z tymi kilometrami... aż strach myśleć co będzie jak się jeszcze cieplej zrobi. O której godzinie byłeś na Krzyżówce? Bo ja z Mateuszem koło godziy 11 się tam kręciliśmy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj