Dębówiec wyścig

Niedziela, 13 października 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Po szybkim przybyciu z Gniezna na miejsce startu poszliśmy się zapisać- przypadł mi nr 89. Do wyboru były 3 dystanse- oczywiście jak to ja wybrałem najdłuższy- 18 km. Wyścig lokalny to ustawiłem się zaraz z brzegu, żeby nie musieć się przebijać i niepotrzebnie tracić siły. Po starcie tempo bardzo przekraczało 30 km/h, bardziej chyba podchodziło po 40 km/h. Nadawali takie Ci, którzy mają za sobą przejechany cały sezon w przeróżnych cyklach. Jeszcze przez większość pierwszego kółka trzymałem się w miarę niedaleko za nimi, ale później nie było ciekawie. Na początku drugiego okrążenie trzasnęło mi w lędźwiach, tak że każde mocniejsze naciśnięcie na pedały powodowało ból. Część pętli mimo bólu trzymałem się na kole gościa na karbonowym Giancie Anthemie- na zjazdach uciekał- wiadomo full lepiej idzie- na podjazdach z kolei zbliżałem się do niego. W końcu na ostatniej pętli dość znacznie zwolniłem, wyprzedził mnie jeszcze znajomy z klubu, ale zrobił to ciutkę zbyt szybko i na ostatnich metrach na korzeniach udało mi się go wyprzedzić i odbić lokatę. Po wyścigu była zasłużona ciepła herbata i pyszne ciasto. No i oczywiście pogawędki ze znajomymi.
    Jak na typowo kameralny gnieźnieński ścig to spora ilość ludzi przyjechała. I całkiem przyjemnie było znów trochę się pościgać- zdecydowanie mi tego brakuje. Może uda mi się wystartować w przyszłym roku chociaż w kilku zawodach, zobaczymy. Cała zima przede mną na planowanie.