Lednogórska jazda sporą ekipą

Niedziela, 5 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj w południe zadzwonił do mnie Marcin, że Mr Jerry sieje rumor że Grigor będzie w Gnieźnie. Jako, że nie miałem wyjeżdżać, to nie miałem wyczyszczonego napędu na co już był czas. To raz dwa czyszczenie i smarowanie poszło ekspresowo :). W drodze do Gniezna spotkałem jeszcze Piotra, który postanowił pokręcić razem z nami. Na rynku czekali już Grigor, Mr Jerry, Marcin i Mateusz. Przywitanie i standardowo obmyślanie trasy. Padło na to, żeby odprowadzić Grzecha w kierunku Lednogóry. No to ruszyliśmy sześcioosobową ekipą nudną asfaltową trasą na Kiszkowo. Mimo nudnej jak cholera trasy, kilometry fajnie mijały na pogaduszkach okołorowerowych no i jak zawsze w takiej gromadce mega śmiesznie :D. Dalej z głównej szosy odbiliśmy na Imiołki i dalej na Rybitwy. W Rybitwach pożegnaliśmy Grigora i pognał on w świat (do Wierzonki) i tyle go widzieli :D. Dalej już w pięciu wróciliśmy do Gniezna przez Dziekanowice, Fałkowo, wzdłuż s5 i Pierzyska. Nie chciałem znowu się uwalić jadąc polną drogą do domu, więc wróciłem do Gniezna i dalej przez Dalki do domu.

| 13:03 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj grigor86 - No widzisz- u nas jesteś vipem nieziemskim :)
    | 22:23 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj W Gnieźnie zawsze czuję się jak ktoś ważny, bo nigdzie indziej tak szybko ludzie się nie organizują, żeby ze mną pojeździć :-)
    | 16:23 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj jelon85 - Jak na początek stycznia to ekipa spora- w tyle osób jedzie się wyśmienicie ;).
    jelon85
    | 15:03 czwartek, 9 stycznia 2014 | linkuj Niezły TEAM!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad