W środę do Środy :)

Środa, 12 lutego 2014 · dodano: 13.02.2014 | Komentarze 4

Wpadłem na pomysł, żeby odwiedzić rejony, w których jeszcze nie miałem okazji jeździć rowerem- okolice Środy Wielkopolskiej. Zgadałem się więc z Krajkiem, czy miałby czas nas oprowadzić po swoich fyrtlach- był wolny, więc super ;). Marcin podjechał po mnie przed 11 i ruszyliśmy. Pierwsze kilkanaście kilometrów to nudne i znane do upadłego asfalty przez Czerniejewo i dalej przez las do Nekli. Tu krótki postój na szybką fotkę i dalej ruszyliśmy w drogę do celu, do którego było jeszcze ok. 20 km. Dalsze kilometry to również niekończący się asfalt, w dodatku płaski jak stół- zero podjazdów, zero zjazdów- nic :D. W dodatku jazdę uprzykrzał wmordewind i zimno. No ale nic to, musimy kręcić twardo ;). Trochę dłuższy postój zorganizowaliśmy w Gieczu, gdzie odwiedziliśmy Gród Piastowski- a raczej jego pozostałości. Dalej to przejazd na autostradą A2 i małe wioski przed Środą. Kawałek przez Środą czekał na nas Mateusz i zaczął nas oprowadzać po swoim mieście. Na początek pojechaliśmy na plażę nad Jeziorem Średzkim, gdzie pyknęliśmy wspólną fotkę. Dalej to rynek, przejazd po mieście m.in. aleją Średzkich Olimpijczyków i następnie cukrownia Średzka- z jednym z największych w Europie silosów (ok. 70 m wysokości). Po zwiedzaniu Mateusz odprowadził nas jeszcze kawałek do drogi wojewódzkiej 432 na Wrześnię. Chwilę pogadaliśmy i wraz z Marcinem musieliśmy ruszać w drogę powrotną. To była masakra- owszem jechaliśmy szybko, ale znów totalna prosta pomiędzy polami i tylko co jakiś czas przez jakąś małą wioskę przemykaliśmy. Takie nudy tam były, że Marcin zaczął gadać sam ze sobą :D. A jak zobaczyliśmy przed nami zakręt to była radocha nieziemska :D. Po dotarciu do Wrześni urządziliśmy przerwę pod Biedronką na kanapki i ciepłą herbatę. No i z Wrześni standardowo przez Czerniejewo do domu.

Trip bardzo udany, zwiedziłem nieodkryte dotąd okolice Wielkopolski, super spędzony czas.
    Mateusz- jeszcze raz dzięki za pokazanie swojego miasta no i do następnego! ;)

No i dotarły do mnie nowe opony- Conti Race King 2.0 wersja drutowa- prezent dla roweru na walentynki ;). Będą testy na wiosnę. I jako, że trzymam je w pokoju to teraz pachnie mi pięknie nową gumą :D.

| 11:29 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj 19Piotras85 - Masz rację, ale po kolejnych przemyśleniach i porównaniach zdecydowałem się na 2.0- komfort i przyczepność pewnie mniejsza, ale waga blisko 100 g niższa. W zasadzie właśnie waga w dużej mierze miała wpływ na wybór 2.0.

maras - Dzięki. Jakieś górki są dopiero 15- 20 km od Środy.

JoannaZygmunta - Jasne, rowerowa pasja na maksa to musiałem coś podarować mojej Lawince ;)
    JoannaZygmunta
    | 20:10 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Cudny prezent na Walentynki :)
    maras
    | 19:13 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Znowu ładny dystans . Jutro będę też w Środzie ,ale samochodem służbowo,rzeczywiście tam nie ma żadnej górki.
    19Piotras85
    | 17:14 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Podczas ostatniej rozmowy zrozumiałem, że chcesz 2,2 a nie 2,0 ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa geipo