Terenowe szaleństwa

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 3

Dzisiaj pogoda idealna na jazdę- od rana słońce i ciepło. Jako, że w terenie już od kilku dni sucho, to znów obrałem kierunek Jankowo i Wierzbiczany, czyli mój teren :). Dojazd do Jankowa spoko asfaltem i myk na szuterek do ośrodka. Zaliczyłem zjazd przy plaży, ludzie mieli pewnie niezłą atrakcję ;). Dalej podjazd i kierunek na skarpę. 2 razy zrobiłem podjazd i 1 raz zjazd, singielek i w celu urozmaicenia przejazd przez strumyk. Pojawiła się woda i był fajny chlup jak przejeżdżałem ;). Krótki podjazd i odkryłem szary szlak. No nic, jeszcze nim nie jechałem to musiałem go sprawdzić. Jechałem spoko leśną ścieżką, ktora doprowadziła mnie do Miat. Stąd skierowałem się na Krzyżówkę i skręciłem w las do Lubochni. Tu trochę błota było, ale nie przeszkadzało mi to wogóle, bo rower i tak był do mycia ;). Z Lubochni do Gniezna przez Wierzbiczany, wizyta na stacji i do domu. Udana terenowa jazda ze słuszną dawką frajdy :). No i jeszcze slowo o nowych oponach- Race King 2.0. Pierwszy raz jechałem na nich wczoraj. Pierwsza myśl- to nie wydaje żadnego dźwięku na asfalcie i gładko się toczy. Obawiałem się jak to spisze się w terenie- wszak balon wąski, węższy nawet od Karmy. Po dzisiejszej jeździe mogę powiedzieć, że pozytywnie mnie zaskoczyły. Mimo, że są takie wąskie to w terenie także fajnie idą. Na ubitym tak samo jak po asfalcie, piasek też bez zarzutu, na lekkim błocie lepiej niż przypuszczałem. Podjazdy i zjazdy również bez zająknięcia. Jedyne co, to czeka mnie zabawa z dobieraniem ciśnienia i będzie OK jak znajdę właściwe.

| 20:00 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj anetkas - Heh wcześnie jeździliście- ja z domu dopiero o 13 wyjechałem.

marcingt - Jak bylbyś chętny na kręcenie to ja pewnie we wtorek koło 15 będę wolny to możemy się dygnąć. W razie czego zadzwonię.
    marcingt
    | 19:46 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj No to będę musiał w tygodniu jakoś obadać skarpę, bo już dawno mnie tam nie było. Niezłe przecinaki są z tych RK :)
    anetkas
    | 17:28 niedziela, 23 lutego 2014 | linkuj My byliśmy na Wierzbiczanach i w Jankowie przed 12 :) :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycioe