Skorzęcin z Marcinem

Niedziela, 2 marca 2014 · dodano: 02.03.2014 | Komentarze 7

Dzisiaj z rana miałem zajęcie w postaci doregulowania przerzutek w Marcina Authorku, którego zostawił w piątek u mnie- wymienił manetki i kasetę (przeszedł na 9 rzędów). Pojechałem Authorem na krótki test do Baranowa i przy powrocie do domu spotkałem Pana Jurka i Mateusza, którzy śmigali na las Czerniejewski. Normalnie ma Pan mega minusa za to, że mnie pan nie poznał! Chwilkę pogadaliśmy i wróciłem do domu na ciepłą herbatkę. Później zadzwonił Marcin z informacją, że dzisiaj jest wolny i przyjedzie po rower. Trzeba potestować nowe części, więc zgadaliśmy się na wypad do Skorzęcina. Chwila na ogarnięcie i jazda po Marcina. Dojazd do Skoja wybraliśmy wariantem terenowym przez Szczytniki, Lubochnię, Krzyżówkę, Gaj i piękne leśne dukty. W Skorzęcinie na molo urządziliśmy postój na fotki i banana. A wiary dzisiaj w Ośrodku wuchta- obydwoje stwierdziliśmy, że to przez otwartą budkę z goframi :). Zjechali się też motocykliści i był też mały, stary, narwany i zielony VW Polo, który miał kosmicznie głośny wydech i robił więcej hałasu niż prędkości :D. Drogę powrotną obraliśmy przez Sokołowo, Nową Wieś Niechanowską i Kędzierzyn. Marcina eskortowałem pod sam dom i dalej wzdłuż Wrzesińkiej i przez Gębarzewko do domu.

I na koniec muszę się pochwalić- Marcin dzisiaj podarował mi koszulkę rowerową- firmową GT. Kiedyś na nią polowałem na allegro, aczkolwiek są one tak rzadkie, że pojawiają się raz na ruski rok. Dobry krój, eleganckie barwy i piękna włoska robota De Marchi- klasa sama w sobie. Dzięki wielkie raz jeszcze Marcin! ;)

| 05:29 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj grigor86 - Dzięki. Jak ma się trochę umiejętności i zapału do majsterkowania to wszystko przy rowerze da się zrobić samemu. No i nie trzeba latać do serwisu z każdą sprawą :).
    | 19:43 środa, 5 marca 2014 | linkuj Dobra robota Panie serwisancie, dobrze jest mieć ziomka znającego się na rzeczy :-) Koszulka jest bardzo ładna!
    | 10:29 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj marcingt - Inaczej być nie może! :)

Panie Jurku, Sebek - O Wy paskudy! Kolegów w cywilu to już się nie poznaje co? Nieładnie :D

kkkrajek18 - Skorzęcin ma swój urok, zwłaszcza wiosną i jesienią jak dla mnie. Latem za dużo ludzi i penerstwa rozbijających się autami. Masz rację, koszulka pierwsza klasa!
    sebekfireman
    | 19:28 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Ale ładny podarunek dostałeś :) Panie Jurku - po cywilu to Micora chyba też bym nie rozpoznał na rowerze :P
    jerzyp1956
    | 18:18 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Jeszcze raz będziesz na trasie ubrany nie rowerowo to chyba na pewno Cię nie poznam he he.
    marcingt
    | 17:33 niedziela, 2 marca 2014 | linkuj Dobrze jest :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rlopa