Skorzęcin z Marcinem

Czwartek, 17 kwietnia 2014 · dodano: 17.04.2014 | Komentarze 3

Dzisiaj razem z Marcinem zaplanowaliśmy trip do Skorzęcina. Jazda od 14- podjechałem po Marcina i w drogę. Na początek postanowiliśmy pojechać pod gnieźnieńskie „3 mosty” obadać poniemieckie budynki kolejowe. Jeden z nich to budynek dawnego dworca towarowego. To pozostałość po okupacji hitlerowskiej. Został zbudowany w latach 1942-43, w ramach niemieckiego „programu Otto”., Drugi budynek to wieża kolejowa. Po eksploracji budowli skierowaliśmy się do Skoja. Trasa wiodła przez Szczytniki Duchowne, Kędzierzyn, NWN, Trzuskołoń, Ćwierdzin i Sokołowo. Gdzieś po drodze mijaliśmy kolesia, który cały czas jechał na tylnym kole, jak i dwóch gości na tandemie :D. Na szosie przed ośrodkiem jak i podczas postoju na molo mieliśmy atrakcję w postaci bardzo nisko latającego helikoptera wojskowego. Pewnie w Powidzu mieli ćwiczenia na wypadek wojny z Putinem :D. Na molo fajnie odpoczęliśmy w promieniach słońca. Były też gadki o rowerowych sprawach ;). Ze Skorzęcina postanowiliśmy nie wracać tą samą trasą, więc pojechaliśmy do Witkowa. Droga minęła ekspresowo- tu ostro przycisnęliśmy z prędkością. W Witkowie wizyta w Biedronce i dalej przez Małachowo i Niechanowo do Gniezna, a stąd już sam przez Dalki do domu.

Poniemiecki dworzec towarowy

Wieża kolejowa

Niecodzienny widok- zazwyczaj przejeżdżamy tam na dole ;)

Skorzęcin

| 18:17 piątek, 18 kwietnia 2014 | linkuj marcingt - Of course. We will be back there ;).

jelon85 - W Gnieźnie jest jeszcze sporo takich kolejowych, opuszczonych budynków, może uda się je wszystkie zwiedzić ;).
    jelon85
    | 20:15 czwartek, 17 kwietnia 2014 | linkuj Bardzo fajny pomysł mieliście dzisiaj na eksplorację tych budynków. Szkoda, że to wszystko tak niszczeje i tylko bezdomni mają z tego pewnie jakiś "pożytek".
    marcingt
    | 18:36 czwartek, 17 kwietnia 2014 | linkuj Bardzo ładne opuszczone budynki, trzeba je kiedyś jeszcze lepiej obejrzeć.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieprz