Terenowe napieranie

Niedziela, 11 maja 2014 · dodano: 11.05.2014 | Komentarze 2

Oj, jak dawno nie jeździłem w terenie ;). Dziś wyszło, że musiałem kręcić samotnie więc wybrałem objazd mojej terenowej pętli. Dojazd przez miasto na Łazienki i zaczęło się konkretne pociskanie do Jankowa i Wierzbiczan. Zrobione 2 pętle- nie obyło się bez małych zmian w przebiegu rundy :). Pomykało mi się bardzo fajnie, takiej jazdy w terenie mi brakowało. Z nowości na trasie- strumyk w wąwozie już wysechł no i już w tym miejscu nie jest tak rozryte od crossowców jak ostatnio. Druga rzecz to błoto po opadach na podjeździe w Jankowie- była podpórka, bo opony się ślizgały na takiej nawierzchni. Reszta pętli spoko. Droga powrotna pod masakryczny wmordewind, który skutecznie nie dawał się zbytnio rozpędzić. Powrót przez Szczytniki, Osiniec i Pustachowę. I nawet bike się trochę pobrudził znaczy był fun z jazdy :).

| 08:35 poniedziałek, 12 maja 2014 | linkuj grigor86 - Nie wiem o czym piszesz przecież wolno lajtowo jechałem :P. Serio to kilka startów zaplanowałem w tym roku to trzeba trenować ;). Robię petardę w łydach :D.
    | 18:53 niedziela, 11 maja 2014 | linkuj Średnia przejazdu w terenie sama mówi za siebie. Co Ty tak trenujesz? Kurwa łydy Ci porosną jak człekoknurozwierzowi i będziesz miał :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciaz