Luźno z nóżki na nóżkę

Środa, 25 czerwca 2014 · dodano: 25.06.2014 | Komentarze 9

Dziś po dłuższej przerwie jazda po okolicy. Ostatnio jakoś nie miałem chęci na rower, a to z kilku powodów. W sobotę praktyczny egzamin zawodowy- który poszedł prawie idealnie :), niedziela to błogie lenistwo, poniedziałek w zasadzie również. Chciałem wyjść już wczoraj, ale po południu dopadły mnie jakieś ekscesy żołądkowe i nie było szans pokręcić. Za to dzisiaj już się polepszyło i w końcu mogłem usiąść w siodle ;). Jazda jak w tytule "z nóżki na nóżkę" i w większości w terenie. Trasa: Pawłowo, lasem przez Rezerwat Bielawy, Brzózki, Rakowo, Jezierce, Wierzyce, Przyborowo, Leśniewo, Baranowo. Całkiem przyjemnie po takiej przerwie od jazdy.
    No i w niedzielę miało być XC w Mosinie, niestety zostało odwołane. I tym sposobem miesiąc treningów poszedł się hulać :D.

A teraz fotka Seba Style :D

| 05:49 wtorek, 1 lipca 2014 | linkuj Dzięki Marcin :).
    marcingt
    | 22:02 poniedziałek, 30 czerwca 2014 | linkuj Gratulacje Dawid - za fotkę i za egzamin :P
    | 18:00 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Bo to trzeba mieć wyćwiczoną rąsie i chcący współpracować aparat Anetko ;).
    anetkas
    | 14:45 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Brawo Dawid, wiesz ile razy ja próbowałam zrobić sobie taka fotkę i nic.... :) hihiihih :)
    | 07:16 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj Jacku - Pomyślę o tym :).

JoannaZygmunta - Dzięki ;). Trzeba się czasami wyrwać od nauki żeby przewietrzyć zwoje mózgowe. Teraz po egzaminie to polecam się na masaże- lepszego masażysty- bikera się nie znajdzie :D.

sebekfireman - Pozbyłem się go jakiś czas temu, obecnie leży w szafie.

jelon85 - Tak jest. Wszystko już za mną. Teraz najdłuższe to czekanie na wyniki i dyplom jest :).
    jelon85
    | 19:11 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Fantastycznie, że egzamin masz już za sobą i wszytko poszło bez problemów:)
    sebekfireman
    | 19:09 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Gdzie masz daszek od kasku?
    JoannaZygmunta
    | 16:10 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Cieszę się, że egzamin poszedł gładko :) Miałabym wyrzuty sumienia, że Cię gdzieś po kamlotach ciągałam a Ty się nie uczyłeś. Teraz śpię spokojnie ;)
    | 14:39 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj W takim razie jak Ci pasi to wpadnij 6 lipca do Mściszewa nad Wartą, na Binduga MTB Maraton.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzyli