Strzyżewo- "Błęktina pętla"

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 14.07.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj ekipą wybraliśmy się obejrzeć doroczny wyścig szosowy "Błękitna pętla", który startował w Strzyżewie Kościelnym. Na miejscu spotkanie z masą znajomych z GKKG oraz z Pobiedziskimi bikerami- Marcinem i Asią, a był i nawet Pan Rysiu ;). Po starcie przejechaliśmy jedno kółko wyścigu, porobiliśmy fotki i pojechaliśmy na metę. Jeszcze później skorzystaliśmy z okazji przejechania się na szosach Asi i Marcina- jak one przyspieszają to jest uczucie nie do opisania, trzeba tego doświadczyć. A jazda w dolnym chwycie to nieopisana, czysta przyjemność :D.
    Powrót do Gniezna przez Jankowo- tu odłączyłem się od reszty ekipy, bo musiałem obadać jedno miejsce. Dalej sam przebijałem się przez miasto i do domu.

z3waza
    | 20:32 poniedziałek, 14 lipca 2014 | linkuj Ja mam tak że jak wsiadam na szosę po dłuższym jeżdżeniu góralem to mam wrażenie jakbym się z traktora przesiadł do ferrari. Co nie znaczy że jazda góralem jest zła, no szosówką sobie nie poskaczesz po korzeniach :)
    A dolny chwyt jest do osiągania kosmicznych prędkości - jak ci było wygodnie to znaczy że kiera była za wysoko :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwiat