Miasto

Sobota, 9 sierpnia 2014 · dodano: 09.08.2014 | Komentarze 1

Od jakiegoś już czasu ogarnęła mnie całkowita niechęć do jazdy rowerem- chyba we znaki daje się spora liczba kilometrów przejechanych w tym roku. Przyznaję, że dopadło mnie to co jakiś czas temu Grigora, a na siłę nie mam zamiaru kręcić i nie czerpać z tego żadnej przyjemności- wolę poczekać i znów nabrać na to chęci. Tylko nie myślcie sobie, że teraz leżę brzuchem do góry :D. Aktywny sportowo pozostaję nadal, choć w innej dyscyplinie- zacząłem w miarę regularnie biegać i spodobało mi się to bardzo. Jakoś już bez problemu i żadnej zadyszki i zakwasów jestem w stanie przebiec 10- 13 km, także rozwijam się w tym kierunku na razie ;). Co do roweru to czekam na przypływ weny do jazdy, choć nie wiem kiedy ona mnie złapie :). Z pozasportowych działań 5 dni w tygodniu wypełnia mi praca w fabryce po 10 godzin dziennie- póki co, bo po otrzymaniu dyplomu (koniec sierpnia) zaczynam intensywne poszukiwania pracy w swoim zawodzie, czyli masażysta. Takie to były wypociny Micora na temat "Dlaczego brak nowych wpisów na blogu" :). Pozdro dla wszystkich!