Pierwszy raz w 2016/ Śnieżna okolica

Środa, 6 stycznia 2016 · dodano: 06.01.2016 | Komentarze 8

Jakoś tak ostatnio siedząc i rozmyślając trochę, stwierdziłem że od nowego roku zreanimuję bloga. Poprzedni rok było nie po drodze z tym- bo mało czasu, bo lenistwo, bo milion innych bezsensownych wymówek. W 2016 postanowiłem to zmienić i znów zacząć prowadzić bikeloga i opisywać tripy na dwóch kółkach bo jakby nie patrzeć sprawiało mi to frajdę i dawało kopa do trzaskania kilometrów, zwiedzania różnych ciekawych miejscówek i też przyjemnie było dzielić się wrażeniami z jazd chociaż w pewnym stopniu z czytającymi te moje wypociny. Oczywiście brak wpisów nie oznaczał, że kompletnie odstawiłem rower w kąt- kręciłem trochę z chłopakami, trochę sam. Aczkolwiek nie było to jakoś turbo duże liczby, nawet zupełnie nigdzie ich nie podliczałem. W sumie poprzedni rok skończyłem z wynikiem około 3000 km, co jest nawet nie połową tego co jeździłem poprzednie lata i liczbą do poprawy. Tak więc bez wymówek zaczynam rowerowy 2016 i kręcę tak często jak czas i zdrowie pozwolą :).

Pierwszy wyjazd rowerem w nowym roku to kręcenie w Święto Trzech Króli- już tadycyjnie, bo od trzech lat w ten dzień pomykam. Od rana sypnęło śniegiem, termometr wskazywał -6°C co tylko mnie zachęciło do wyjścia, bo w takich warunkach pogodowych to czysta przyjemność z jazdy :). Przed tripem upuszczanie powietrza z dętek co by lepsza przyczepność była, choć swoją drogą nie wiem czy na Race Kingach w śniegu można mówić o jakiejkolwiek przyczepności :D. Wciskanie w te wszystkie zimowe termoaktywy, lajkry i inne tym podobne rzeczy (zajęło całe 15 minut ;) ) i w drogę. Dojazd do Pawłowa poszedł po nieodśnieżonym asfalcie- całkiem sympatycznie się jechało i myk w las. Po drodze stwierdziłem, że upuściłem za dużo w tylnym kole- kilka machnięć pompką i można cisnąć dalej. Pomykanie lasem całkiem w porządku, zwłaszcza na koleinach przy myszkowaniu kokpitu. Kilka podpórek zaliczyłem i mały trening techniki był również :). Wyjazd w Leśniewie i pół na pół ośnieżonymi polnymi drogami/ asfaltem do domu. Przyjemnie było choć tę godzinkę pojeździć i zobaczyć piękne zimowe krajobrazy. I chociaż formy zero, rower krzyczy o nowe cześci i serwis (pewnie na wiosnę podziałam z tym) to zadowolenie z wypadu pełne.

Tym tripem witam Was w nowym roku i każdemu życzę dobrych 12 miesięcy, podawającej nogi, sporo fajnych tripów, niezawodnego sprzętu, zdrówka oraz spełnienia planów (nie tylko rowerowych) ;)!

Micor wersja "Winter" :D

Chata myśliwska w środku lasu

Leśnostrada

| 07:49 piątek, 8 stycznia 2016 | linkuj Seba - Ano żyję, jeszcze mi się rower nie znudził :).

Dzięki Jacku ;).

Również witam Mister Jerry!

Grigor - Racja, musimy się zgadać i tak zrobić obowiązkowo ;).

Jelon - Wracam, żyję, mam się dobrze :). Pozdrawiam :).
    jelon85
    | 19:54 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Fajnie, że wracasz do aktywnych blogerów :D Pozdro w Nowym Roku!
    | 19:50 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Spoko Micor - nie tylko rowerem człowiek żyje. Ale cieszy Twoje noworoczne postanowienie. Na wiosnę spotykamy się z ekipą na jakiegoś tripa, jak za starych, dobrych czasów :-)
    jerzyp1956
    | 18:42 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Witaj w Nowym Roku
    Beny79
    | 18:18 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Fuck coś się z moim kompem dzieje, dwa komentarze?
    | 18:17 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Hehe, a dzisiaj myślałem co się z Tobą dzieje. A tu masz, żyjesz:)
    | 18:14 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj A jakże miło zobaczyć Twój powrót na bikestats.pl ! :)
    Beny79
    | 17:51 środa, 6 stycznia 2016 | linkuj Hehe, a dzisiaj myślałem sobie co się z tobą dzieje. No i patrz, żyjesz:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni