Pierwszy wyjazd w 2017...

Piątek, 20 stycznia 2017 · dodano: 20.01.2017 | Komentarze 3

...w końcu, chciałoby się powiedzieć. Już prawie koniec stycznia, a ja jeszcze nie przekręciłem ani metra w tym roku. Sam przyznam, że z motywacją i chęciami ostatnio u mnie marnie, a gdy chciałem znów pojeździć- zawsze coś stawało na drodze niestety. Ostatnio dopadła mnie jakaś choroba z przeklętym kaszlem. Tydzień jeszcze przechodziłem do pracy, ale zaczęło mnie to tak denerwować, że odwiedziłem lekarza (pierwszy raz od nie pamiętam kiedy :D) i dostałem kolejny tydzień zwolnienia. Kilka dni oglądania rowerowych filmów, trochę grzebania przy maszynce i nabrałem niesamowitej ochoty do jazdy. Dzisiaj choroba już sporo odpuściła, więc żeby nie zwariować w domu myk na GieTka. Trasa krótka, w miarę ciepło i bez dokuczliwego wiatru. Wjeżdżając do miasta musiałem się trochę nagłowić, żeby nie jechać centralnie obok miejsca pracy- w końcu L4 zobowiązuje :D. Z Gniezna już standardową długą, nudną prostą do domu. No to od razu lepiej i czeka mnie budowanie jakiejś tam formy od zera- całkiem miło ;).

| 16:26 niedziela, 22 stycznia 2017 | linkuj Grigor - Póki co zapowiada się u mnie mało wolnego czasu niestety przez tryb pracy. Jeśli uda mi się go wygospodarować to chętnie dołączę do towarzystwa ;).

Jacek - Dzięki, Gogolowe maratony, XC no i góry czekają. Nogę trzeba robić!
    | 17:02 sobota, 21 stycznia 2017 | linkuj No, w końcu micor ruszył, tak trzymać !
    Zdrówka i owocnych treningów.
    | 18:51 piątek, 20 stycznia 2017 | linkuj Miło Cię widzieć. Zdrowia i formy życzę. Ps.W tym roku będę częściej jeździł po Twoich fyrtlach, więc nie odpierdalaj kichy z tym niejeżdżeniem z "Gnieznem"!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwiat