Niedzielny szosing

Niedziela, 16 kwietnia 2017 · dodano: 18.04.2017 | Komentarze 0

Po wczorajszej jeździe czułem się ujechany mocno, ale niedziela zapowiadała się z dobrą pogodą po południu więc postanowiłem wykorzystać przedostatni wolny dzień na rower. Wymyśliłem sobie, że pokręcę sobie po asfalcie- ot co! Trasa siedziała w głowie od wczorajszego wieczoru- dojazd przez Wełnicę i Dębówiec na przecinającą las asfaltówkę  a stamtąd w kierunku budowanej S5. Naprawdę przyjemnie pomykało się dawno nie odwiedzanym leśnym asfalcikiem a i słońce nawet co nieco grzało- typowa wiosna. Wyjazd z przyjemnego asfaltu na drogę krajową i tu z racji Świąt znikomy ruch a  mimo to- tak jak zawsze- skręciłem na odbicie prowadzące do zajazdu "Drogorad". A tam zastałem... brak drogi. Zastałem wykopy, trochę gruzu i niewielkie hałdy ziemi- widać, że chyba kombinują przeprawę nad strumykiem. Powrót na asfalt i tak pomyślałem, że przetestuję nawierzchnię nowej drogi. Tak więc wbiłem się na jeszcze nie oddany do użytku fragment 'eSki' i tak sobie nią przejechałem jakieś 10 km aż do Łabiszynka- nie wiem kiedy kolejny raz trafi się szansa pojeździć rowerem po drodze ekspresowej :D. W samym mieście odbiłem jeszcze na rynek, coby dokręcić do 40km dzisiaj.