Pętla Wierzbiczany razy 2

Środa, 3 maja 2017 · dodano: 03.05.2017 | Komentarze 0

Po ostatnich ciężkich jazdach dziś postanowiłem odwiedzić moje rewiry czyli Jankowo i Wierzbiczany. Już z samego początku miałem przygody- ujechałem 4 km i przy podnoszeniu siodła urwał mi się łeb od śruby w zacisku. Cofnąłem się do mieszkania, wykręciłem i wkręciłem nową śrubę- trochę czasu to zajęło. Po tym drugie podejście- już bezproblemowe. No i znów z początku ciężko się pomykało, nic to twardo kręciłem. Po przejechaniu singielka na skarpie i kolejnym podjeździe zgrzałem się na tyle, że musiałem odpiąć rękawki od kurtki. I jakiś kilometr dalej dostałem chyba drugie życie, bo zaczęło mi się bardzo dobrze jechać (w końcu). Także na drugiej pętelce czułem się sporo lepiej jak i szybciej mykałem. Tak było przez całą resztę trasy, już dawno nie czułem się tak dobrze podczas kręcenia ;). Kolejne kilometry upływały przy sporym zadowoleniu- fajnie. Mimo wszystko do Mosiny jadę bez jakichkolwiek oczekiwań- co będzie to będzie, pewnie znów przytelepię się gdzieś w ogonie stawki :D.