Duszno, Trzemeszno, Wierzbiczany

Czwartek, 15 czerwca 2017 · dodano: 15.06.2017 | Komentarze 6

Dziś od rana wolne, tak więc jazda wskazana. Zapuściłem się w rewiry Wału Wydartowskiego z kulminacyjnym punktem- wieżą w Dusznie. Dojazd poszedł nad wyraz szybko poprzez Lasy Królewskie, Gołąbki i Przyjmę. Pod wieżę super mi się podjeżdżało- tak, że poprawiłem swojego KOMa na jednym z nich ;). Pod wieżą tradycyjna przerwa i podziwianie widoków z góry, niestety przejrzystość powietrza nie była najlepsza. Po odpoczynku myk w dół, przelot przez Kierzkowo i Trzemeszno. Na wjeździe do miasta niecodzienny widok- dymiący parowóz jadący w stronę Mogilna, fotka obowiązkowa ;). Z Trzemeszna udałem się w kierunku Gniezna przez Wierzbiczany- po drodze mijam kolegów z Sanok Teamu i chwilę pogawędziliśmy. Ostatni ciekawy punkt tripu to skarpa nad jeziorem i po tym jazda do domu. Udane czwartkowe (prawie) 3 godziny na rowerze :).

| 21:04 czwartek, 22 czerwca 2017 | linkuj Jacek - O dokładne wytłumaczenie definicji polecam udać się do pierwszego, historycznego mistrza Pobiedzisk w XC- Grigora ;)
    | 15:25 czwartek, 22 czerwca 2017 | linkuj Panowie, zdefiniujcie te "wychwyty kołkowe na sztywnym balansie" bo ja stanowczo za długo nie daję rady zrozumieć tego w sensie rowerowym :) Próbowałem za pomocą google i wyświetliło się coś takiego ;)
    | 09:02 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Sebek - Trafiłem idealnie na przejazd. Postawili ją tam, gdzie Mariusz napisał- po przeciwnej stronie kopalni, gdzie budowali te nowe asfalty.

Grigor - Wychwyty kołkowe na sztywnym balansie też są spoko. Takie tripy jak dzisiejszy też będą, choć w mniejszej ilości- ale nie zginą więc bez obaw.

Mariusz - Przejazd zamykali akurat jak byłem 200 metrów od niego.
    maniek1981
    | 21:32 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Ale przyfarciłeś z parowozem :D

Sebek - jadąc od Palędzia Dolnego w stronę Ignalina wieża wiertnicza stoi po lewej stronie w Przyjmie. Nawet drogi asfaltowe jako dojazdówki sobie porobili.
    | 21:10 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Chyba sobie wziąłeś mój ostatni komentarz do serca, bo dziś widzę diametralną poprawę na blogu u Ciebie :-) Jest co podziwiać, a nie tylko pulsy, uślizgi, kadencje, wychwyty kołkowe na sztywnym balansie itd....
    sebekfireman
    | 13:47 czwartek, 15 czerwca 2017 | linkuj Ale się Tobie fartnęło z tym parowozem.
    Gdzie rozstawili tej pojazd z tą wieżą wiertniczą? Rozumiem że gdzieś w Przyjmie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic