Do Duszna na zachód

Piątek, 4 sierpnia 2017 · dodano: 05.08.2017 | Komentarze 3

Dzisiejszy trip wyszedł "na szybko", choć w moich planach był od jakiegoś czasu. Po skończonej robocie i drzemce za wiele się nie zastanawiając postanowiłem pojechać na wieżę do Duszna obejrzeć zachód słońca- tak do kompletu, bo na wschodzie byłem w tym roku z Kubą. Dojazd najszybszym- asfaltowym- wariantem, rzeczywiście poszedł w mgneniu oka i ze średnią ponad 26 km/h- z wiatrem było i fantastycznie się kręciło. Po drodze w okolicach Jastrzębowa już miał swój początek świetlny spektakl, a na wieży to dane mi było podziwiać jego dalszy ciąg. Pojawiła się chmura zakrywająca część słońca, lecz według mnie tylko dodawała ona niesamowitego klimatu ;). Sporo czasu spędziłem zachwycając się tym przedstawieniem, niestety zdjęcia nie są w stanie oddać choćby jego połowy. Pięknie było. Po zachodzie ponowny myk w siodło i trzeba było wrócić. A trasę wymyśliłem drugą stroną- przez Trzemeszno i Wierzbiczany (z zahaczeniem o skarpę) i Jankowo. Śmiało mogę stwierdzić, że to był jeden z moich lepszych wypadów w tym roku.

| 05:25 poniedziałek, 7 sierpnia 2017 | linkuj Grigor - Nie sposób się nie zgodzić- takie widoki obserwowane z najwyższego punktu w okolicy zostawiają po sobie niezapomniane wrażenia.

Ania - Dokładnie tak, co zobaczyłem to moje ;).
    anka88
    | 09:09 niedziela, 6 sierpnia 2017 | linkuj Dlatego też zachód słońca najlepiej oglądać na żywo. Zdjęcia mają to do siebie, że nie zawsze oddają całe piękno chwil.
    | 21:50 sobota, 5 sierpnia 2017 | linkuj Miałem kiedyś okazję podziwiać zachód z wieży w Dusznie i przyznaję, że widok ten został mi w pamięci bardzo ostro wyryty. Jest tam po prostu pięknie!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erzed