Ciężkie ponad 70

Sobota, 20 stycznia 2018 · dodano: 21.01.2018 | Komentarze 2

Dzisiaj w planach miałem co najmniej 3 godzinne kręcenie, co za tym idzie musiałem się nieco nagłowić nad trasą. Ostatecznie wybrałem wariant Witkowo- Czerniejewo- Wierzyce- serwisówka- Gniezno. Co się namęczyłem dzisiaj to wszystko moje :D. Było pod wiatr- niby w miarę słaby ale jakoś niewytłumaczalnie wysysał siły, przed Witkowem dopadł mnie opad śniegu- na szczęście przy wyjeździe z miasta ustał. Później walczyłem z tylnym hamulcem (klocki ocierały o tarczę- chyba przez ten cały syf z drogi). Drobna regulacja i zaczęło mi się w miarę dobrze jechać dopiero w okolicach Malczewa. Nieco podbudowany tym faktem postanowiłem jechać całość założonej trasy (a już w Malczewie byłem zrezygnowany i chciałem odbijać na Gniezno). Dalsza trasa aż do Gniezna to typowa asfaltowa nuda. Stwierdzam, że mam powoli dosyć jazdy w obecnych warunkach, śniegu ledwo napadało a już się roztapia i cała mieszanina wszystkiego co możliwe leci z drogi na rower. Niefajnie jednym słowem.