Sobotni skrócony wyjazd

Sobota, 24 lutego 2018 · dodano: 25.02.2018 | Komentarze 4

Dziś jak co weekend musiałem wyjść coś pokręcić. Plan zakładał jazdę po okolicznych lasach, by choć trochę uciec od hulającego wiatru- padło na dawno nie odwiedzane Wierzbiczany. Dojazd to praktycznie ciągle 'wmordewind', lepiej było gdy schowałem się wśród drzew. Odwiedziłem ulubioną skarpę nad jeziorem, pokręciłem po lasach w okolicach Lubochni/ Krzyżówki, po czym ponownie udałem się na skarpę. I tam złapałem pierwszego kapcia w roku. Zabrałem się za łatanie małego uszkodzenia, a tu łatka nie miała ochoty się przykleić. Z kolejną miałem taki sam problem- w sumie stracone 20 min. na mrozie. Po tych nieudanych próbach stwierdziłem, że nie ma sensu dalej walczyć i zadzwoniłem po transport. Czekał mnie jeszcze kilkukilometrowy spacer na parking w Jankowie i wpakowanie roweru do auta. Mimo, że nie wyjazd nie do końca poszedł po mojej myśli to pozytywna strona jest taka, że w końcu wleciało więcej terenu i miksu podjazdowo-zjazdowo-singlowego więc w sumie jestem zadowolony.

| 06:24 poniedziałek, 5 marca 2018 | linkuj Mariusz - Gadasz tam, tragedia to dopiero w tygodniu była.

Sebek - Sam wiatr nie był jakoś bardzo zły, ale przezornie kręciłem po lasach żeby się od niego odgrodzić.

Jacek - Czyli nie marnowałeś czasu. Nowa wiedza zawsze się przyda, teraz to chyba w pełni sam możesz przeserwisować Scociaka pewnie. Kapci to ja łapię naprawdę mało- w pogotowiu zawsze wożę łatki- na ogół wystarcza, choć akurat w takiej sytuacji dętka by się mega przydała.
    | 16:56 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Ja ten arktyczny weekend odpuściłem rowerowo, zresztą w sobotę do pracy.
    Za to kompletnie przeserwisowałem amorka, kilka wieczorów zleciało i przy tym poznałem skomplikowaną zasadę działania olejowego tłumika z blokadą skoku :)
    Co do kapci - zawsze wóz ze sobą nową dętkę, albo przerzuć się na mleko.
    sebekfireman
    | 12:37 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Na tym mrozie złapać kapcia to nic fajnego. Też miałem zajechać wczoraj na skarpę ale odpuściłem przejazd przez pola zaraz jak poczułem na twarzy ten mroźny wiatr po wyjściu z domu.
    maniek1981
    | 11:30 niedziela, 25 lutego 2018 | linkuj Wczoraj to tak mrozem waliło po pysku, że wyszedłem tylko do sklepu po pieczywo i miałem dosyć :-D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul