• Kalorie 1961

Czwartkowe 80

Czwartek, 31 maja 2018 · dodano: 31.05.2018 | Komentarze 3

Dzisiaj dzień wolny od pracy, w dodatku upalny więc nie wyobrażałem sobie go bez kręcenia. Wczoraj wieczorem jak i dziś rano zabrałem się za modyfikację roweru. Mianowicie poszła przeróbka kół na bezdętkowe metodą "Adam Słodowy- Zrób to sam" :D. Owa modyfikacja nazywa się "Ghetto tubeless"- można wyszukać w necie. Wraz z instrukcją wszystko poszło sprawnie- opona się ładnie uszczelniła i trzyma ciśnienie, mleczko wlane a największym utrudnieniem było latanie z kołami na stację pod kompresor. Po skończonej pracy ruszyłem na testy, podczas których nie działo się absolutnie nic złego z czego jestem zadowolony. Trasa głównie po terenie i sporo po lasach, żeby schować się przed skwarem. Odwiedziłem jeziora Babskie w Jeziercach- wiary nad jeziorem tyle, że odpuściłem planowany przejazd tamtejszymi singielkami. Wyjazd w Wierzycach i stamtąd myk na dawno nie odwiedzaną pętelkę Kostrzyńskiego MTB- warunki całkiem OK, choć na jednym wąwozikowym szybkim zjeździe leży mnóstwo liści, patyków, szyszek itp. Cała pętelka spoko zleciała i zaraz po niej zarządziłem powrót do Gniezna.
    Jechało się tak fajnie, że dopiero przed domem zorientowałem się, że nawet jednej fotki dziś nie zrobiłem ;).

| 12:42 sobota, 2 czerwca 2018 | linkuj Jacku - Z obserwacji to stwierdzam, że 29 pozwalana nieco więcej szaleństwa na zjazdach. Podjazdy z kolei będę się musiał nauczyć robić w siodle- na 26 sporo na stojąco u mnie wlatywało, duże koło już w ten sposób tak ochoczo nie podjeżdża ;).

Aniu - Fakt, pętelka sama w sobie jest w porządku poprowadzona po przyjemnym terenie. Choć jak dla mnie miejscami nawet za szybka ;)
    anka88
    | 18:59 piątek, 1 czerwca 2018 | linkuj Jak się dobrze kręci, to nie zawsze myśli się o zdjęciach. Też tak czasami mam. Pętelkę Kostrzyńskiego MTB kiedyś też przejechałam - troszkę się zmęczyłam na niej.
    | 08:12 piątek, 1 czerwca 2018 | linkuj Fakt, widocznie przesiadka z 26-era na 29-era wyszła Ci na dobre i masz chyba full radochę z kręcenia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzy