Do Skoja na lody

Sobota, 9 czerwca 2018 · dodano: 10.06.2018 | Komentarze 2

Wczoraj było wolne od roweru, więc dziś obowiązkowo w wolny dzień musiałem trochę pokręcić. Po załatwieniu jednej sprawy na mieście wyruszyłem w sumie bez żadnego planu. Tzn. plan zakładał jedynie jazdę w dużej części w terenie i tyle. Jakoś wyszło, że dotarłem w okolice Lubochni i Krzyżówki, i tu zrodził się pomysł odwiedzenia ośrodka w Skorzęcinie. Jak pomyślałem tak uczyniłem i w pełni znanymi leśnymi ścieżkami pomknąłem na miejsce. Po drodze obok młynu wodnego w Piłce trafiłem na dwie kobietki, które zakopały się małym osobowym Hyundaiem na tamtejszym piaszczystym zakręcie. Okazało się, że jechały z Inowrocławia i taką drogę zaproponowała nawigacja- nieźle. Pomogłem im wybrnąć z tej sytuacji- było odgarnianie piasku spod kół, a gdy po kilku próbach wyjechania Pani za kółkiem nie udało się zbytnio ruszyć spytałem czy mogę spróbować- dostałem zgodę i wsiadłem za stery- poszło OK i po chwili mogły jechać dalej bez problemu. Nawet poprowadziłem je praktycznie pod sam ośrodek ;). Dobry uczynek spełniony. W samym ośrodku sporo wiary się kręciło, więc tylko zrobiłem przerwę na pyszne lody (które zresztą dostałem za darmo :) ) i ruszyłem w drogę do Gniezna. Ta przebiegła innym wariantem- nadal w większości terenowo i na dodatek z dużo ciekawszym ukształtowaniem terenu.