Jesienny objazd terenu

Sobota, 20 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 3

Dziś w planie miałem krótką jazdę- tak do dwóch godzin maksymalnie z racji tego, że byłem nieco czasowo ograniczony. Dość dawno byłem na „swoim fyrtlu” czyli na Wierzbiczanach i z tej okazji musiałem pojechać sprawdzić jak ma się tam polska złota jesień. No, jeśli o jesień chodzi… To znów aura dała popalić. Jeszcze kilka dni temu na spokojnie można było latać w krótkich porach przy ponad 20ºC na dworze a teraz temperatura spadła jakieś 10 „kresek” w dół i trzeba było wytargać z szafy termoaktywną koszulkę, kurtkę, nogawki i cieplejszą chustę na głowę. Ehh, w końcu przyszły uroki dłuższego ubierania na rower ;). A jeśli chodzi o trasę to zrobiłem skróconą wersję terenowej pętelki (z pominięciem kilku podjazdów). No i w lesie jesień już zadomowiła się wyśmienicie- opadłe i pożółkłe liście na ścieżkach są tego najlepszym dowodem. No i jazda w takich warunkach ma swój niezaprzeczalny i niesamowity klimat ;).