Piździ!

Sobota, 17 listopada 2018 · dodano: 18.11.2018 | Komentarze 5

Oj, coś tegoroczna jesień mnie chyba wyjątkowo nie lubi. Dziś pierwszy wyjazd po dokładnie 16tu dniach przerwy. W tym czasie trochę się działo- przenosiny mojej firmy do nowego lokum (to początek listopada), później tradycyjny brak nastroju przez zmianę czasu i zapadające bardzo szybko ciemności. No a gdy już miałem w ubiegły weekend w końcu wyjechać to miałem wątpliwą przyjemność odczuć na własnej skórze (a właściwie stawie) skutki skręcenia. Dokładnie zepsułem sobie staw skokowy- dostałem zwolnienie lekarskie i w związku z tym miałem tydzień siedzenia w domu- katorga. Po wizycie u ortopedy i prawie całkowitym ustąpieniu bólu stwierdziłem, że się ruszę- dalsze siedzenie w czterech ścianach groziło... nawet nie chcę myśleć czym :D. Tak więc wyciągnąłem zimowe ciuchy (było jakieś 3*C) i pojechałem do lasu. A tam spokój, czyste powietrze, przyjemne dźwięki opon na ścieżkach, świergot ptaków, ogólnie przepiękne doznania wzrokowo- słuchowe :). W drodze powrotnej staw delikatnie dał o sobie znać, ale tragedii nie było. Czyli chyba bez szaleństw mogę już jeździć.

| 08:31 niedziela, 2 grudnia 2018 | linkuj No tak Mariuszu, rozumiem i nie dziwię się. U mnie w robocie dźwiganie też nie należy do rzadkości. Rada jest taka - ciężkie przedmioty przenosimy jak najbliżej ciała.
    maniek1981
    | 23:23 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Coś ten czas paskudny. Jacek, Ty, ja też coś ostatnio mam z plecami. Walczę non stop z towarem na przetowarowanym sklepie i zacząłem to odczuwać. Ból w plecach tak dokuczliwy, że przy większym wdechu czuję jak przenika w okolice klaty. Jak nie będzie poprawy, to też trza będzie uderzyć do lekarza :/
    | 19:44 poniedziałek, 19 listopada 2018 | linkuj Nastał właśnie najcięższy okres dla rowerzystów - trzeba go przejechać :-) Ps. szybkiego powrotu do zdrowia życzę.
    | 18:36 poniedziałek, 19 listopada 2018 | linkuj Jacku - Co zrobić. Dodać mogę, że to jest mój najpoważniejszy uraz w życiu :D. Aaa sezon się nie kończy- chyba, że masz na myśli wyścigowy. Do niego jeszcze sporo czasu ;)
    | 21:35 niedziela, 18 listopada 2018 | linkuj Dopóki na stravie nie zobaczyłem Twojej aktywności - chciałem pisać smsa.
    No właśnie... potknięcia, wypadki się przytrafiły nam obu...
    Teraz musi być tylko lepiej, nowy sezon MTB tuż, tuż... :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cnasp