Niedzielna (prawie) trzydziestka

Niedziela, 2 grudnia 2018 · dodano: 05.12.2018 | Komentarze 2

Od rana zabrałem się za dolanie płynu do tylnej opony- od jakiegoś czasu powietrze samoistnie 'uciekało'. Po uzupełnieniu, jeździe jak i kilku dniach nieużytkowania roweru stwierdzam, że problem zażegnany.
    Dzisiejsza jazda przebiegała w części znów pod znakiem eksplorowania nieznanych miejsc- tym razem pojeździłem nieco po terenach zlikwidowanej gnieźnieńskiej cukrowni. Kilka ścieżek pomiędzy tamtejszymi zbiornikami jest jak i klimatyczny i pozarastane drogi z betonu jednakże poza tym nic szczególnie godnego uwagi- wuchta chynchów przez które przedzierać się to wątpliwa przyjemność. Po obadaniu tego terenu pokręciłem się jeszcze trochę po nieutwardzonych dróżkach, przy okazji zahaczając o kolejny tunel w okolicy- ten miał wysokość niewiele większą od roweru. A po tym to skierowałem się już do domu.
    Szczerze powiem, że obecnie mam problem przyzwyczaić się do niskich temperatur. Chyba wytrzymałość na nie od ubiegłej zimy poleciała u mnie w dół- ino nie wiem dlaczego. Pozdrawiam wszystkich zmarzluchów ;).

| 18:33 czwartek, 6 grudnia 2018 | linkuj Z dolewaniem mleczka u mnie podobnie, po kilku latach wychodzi na to że w sezonie robię to 2 razy.
    Co do zimna - napisałbym jak Mariusz i dodam że nie ma na to rady, tylko trza się ruszać, ruszać i hartować.
    maniek1981
    | 22:38 środa, 5 grudnia 2018 | linkuj Efekt zimna może spowodowany tym, że w tym roku długo było ciepło po czym nastąpił szybki spadek w dół. W ubiegłym roku było to mniej gwałtowne.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejd