Zacząć Wielkanoc z jajem na moście :)

Sobota, 20 kwietnia 2019 · dodano: 21.04.2019 | Komentarze 5

Plan na dzisiejszą jazdę był nieskomplikowany- ot dłuższa jazda korzystając z pięknej pogody i wolnego dnia a przy okazji zrobić w żołądku miejsce na wielkanocne jedzonko :D.Wybrałem się w miejsce, które chodziło mi po głowie od jakiegoś czasu- ponownie na stary most kolejowy na nieczynnej linii Orchowo- Mogilno w miejscowości Żabno. Bez większych postojów- jedynie przy wieży w Dusznie obowiązkowe wejście na górę dotarłem Mogilna a następnie do celu wyjazdu. Tu pierwszy raz wszedłem na szczyt konstrukcji- strach delikatny był, lecz po kilku chwilach oswojenia z wysokością minął. Widok na pewno dużo lepszy niż z dołu więc warto było wleźć :). Po nacieszeniu się widokami zszedłem na dół i skonsumowałem tradycyjne wielkanocne jajko zapijając je uwielbianą od kilku miesięcy Yerba Mate :). Po dłuższej posiadówie ruszyłem w do Trzemeszna, gdzie zaliczyłem nieplanowaną 'rundkę XC' w tamtejszym parku po czym przez Wymysłowo i Jankowo dotarłem do domu.
    Wszystkim życzę spokojnej, zdrowej i koniecznie aktywnej Wielkanocy :)

| 15:11 niedziela, 5 maja 2019 | linkuj Po określeniem "kolarski smak" - chodziło mi o składniki odżywcze np białko, węgle, witaminki ... :)
    | 07:21 czwartek, 2 maja 2019 | linkuj Jacek - To prawda, klimatyczne miejsce. Nie wiem co kryje się pod pojęciem "kolarski smak", pewne jest że Yerbe daje kopa większego niż przejazd na pełnej prędkości trasą DH w Mosinie :).

Ania - Dobre było :).

Grigor - E tam, pewnie już ktoś był przede mną kto tak przegryzał :).
    | 11:54 poniedziałek, 22 kwietnia 2019 | linkuj Coś ostatnio popularne staje się picie tego Yerba Mate. Ale chyba jeszcze nikt nie pił Yerba przygryzając jajcem na twardo - Micor jesteś pionierem tej tradycji :-)
    Ps. super miejscówka na tym przęśle mostu!!!
    anka88
    | 20:39 niedziela, 21 kwietnia 2019 | linkuj Smacznego jajka :)
    | 07:21 niedziela, 21 kwietnia 2019 | linkuj Klimatyczny most. Znając Ciebie - lubisz wspinaczki :)
    Yerba Mate - nie piłem, smakuje kolarsko?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso