A może by tak wrócić do regularniejszej jazdy...

Czwartek, 1 sierpnia 2019 · dodano: 02.08.2019 | Komentarze 5

Witam wszystkich w nowym miesiącu ;). W zasadzie od maja trwa(ła) u mnie ogromna rowerowa stagnacja- krótko mówiąc po chyba 10 latach regularnej i intensywniejszej jazdy poczułem wręcz przesyt wszystkim co związane z kręceniem. Nawet nie miałem zbytnio ochoty by wyjść choć na godzinę pojeździć. Ostatnio postanowiłem, że zacznę sobie jeździć bez kontrolowania kilometrów, czasu, średniej prędkości, tętna, watów itp. itd.- po prostu dla czystej przyjemności z toczenia się i podziwiania otaczającego świata ;). No i chyba pomogło bo znów przychodzą chęci do siekania kilometrów ;). Z tego też powodu zacznę uzupełniać wpisy na blogu- dużo nie będzie, bo dzisiejsza jazda była dziewiątą jazdą od rekordowego "Pierścienia"- "zrobił 260 i przestał jeździć" :D. W tym czasie m.in. wypad na weekend do Srebrnej Góry w połowie czerwca, gdzie solidnie wyszalałem się na tamtejszych trasach "Enduro Srebrna Góra"- było pięknie ;). Było też 160 km po Kujawsko- Pomorskich rewirach czy też kolejna w tym roku wizyta na moście w Żabnie. Te wpisy pojawią się w ten weekend i nawet jakieś zdjęcia zostały uwiecznione więc będziecie mogli sobie pooglądać gdzie też sobie jeździłem ;).
    A tymczasem dzisiejsze kręcenie po pracy odbyło się po opadach deszczu, co dało całkiem przyjemne doznania temperaturowo- widokowo- zapachowe ;). Głównie pojeździłem dziś drogą serwisową przy S5 i było całkiem fajnie. Pozdrawiam was bikestatowicze ;)

maniek1981
    | 22:03 sobota, 10 sierpnia 2019 | linkuj Grunt, to czerpać przyjemność z jazdy :)
    | 13:26 środa, 7 sierpnia 2019 | linkuj Tak, regularnie kręć (ale bez przesady) Dawidzie, bo wiesz że będą wspólne kolejne górskie wyrypy :)
    | 04:15 niedziela, 4 sierpnia 2019 | linkuj Ania - Wszystkiego dobrego ;)

Grigor - Ano wiem, też miałem kiedyś taki rok, że prawie wcale nie jeździłem ;). Teraz to ino 2 miesiące słabsze na szczęście ale już powracam w grono aktywnych pedalarzy :D
    | 19:11 sobota, 3 sierpnia 2019 | linkuj Z tym kręceniem różnie bywa Micor, ale patrz na mnie - raz mniej, raz więcej, ale od 10 lat bez przerwy. Najważniejsze, że myślisz jednak o tym rowerze.
    anka88
    | 18:42 sobota, 3 sierpnia 2019 | linkuj Pozdrowienia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esukc