Nieplanowany Żeleźniok

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 2

Wyjeżdżając dziś miałem w zasadzie jeden cel, który- jak się okazało nie doszedł do zrealizowania :D. Wyjazd był z zamysłem odwiedzin wieży widokowej w Dusznie. Tak też od początku się skierowałem przez Las Królewski, Gołąbki i Ławki- zajeżdżając pod dom, w którym urodził się Hipolit Cegielski. Przedwyjazdowe założenie szło w miarę dobrze aż do okolic kopalni soli w Przyjmie. Tam stwierdziłem, że skręcę w zupełnie nieznaną drogę. A na niej był kawałek podjazdu i całkiem fajny widoczek na okolicę. Jadąc nią dalej i zupełnie nie kojarząc rewirów najpierw wylądowałem w Padniewku a następnie w Mogilnie. Tam postanowiłem zrobić sobie przerwę na włoskiego loda z automatu- był całkiem spoko. Podczas konsumpcji obmyśliłem, że do Duszna się nie cofam tylko jadę na most w Żabnie. Na miejscu tradycyjnie wejście na szczyt i kilka fotek ;). A z niego to już prosta droga do domu przez Wylatowo, Trzemeszno i Jankowo z przewagą asfaltu. Mimo zmiany celu wyjazdu zadowolenie jest, bo chociaż z dystansem trafiłem- chciałem machnąć ok. 70 km i wyszło idealnie ;)