Do Duszna na widoki

Czwartek, 9 lipca 2020 · dodano: 10.07.2020 | Komentarze 3

Dziś miałem ochotę na dłuższą jazdę- tak w okolicach 3 godzin. A że uświadomiłem sobie, że dawno nie byłem na wieży widokowej na Wale Wydartowskim to za cel obrałem właśnie ten rejon. Dojazd wymyśliłem maksymalnie terenowy, by nie tyrać 30 km samym asfaltem ;). Więc na początek udałem się do Jankowa i na Wierzbiczany na tamtejszą skarpę nad jeziorem. W bliższej okolicy to moje ulubione miejsce do jazdy i relaksowania się ;). Później jazda do Trzemeszna i do Kierzkowa. Tutaj już wbiłem się w ok. 6 km w pełni terenowy dojazd pod wieżę. Dla mnie ten wariant jest świetny- polne drogi, sporo zjazdów i podjazdów, trochę kamieni, piachu, las, cisza, spokój ;) Wyśmienite warunki :). Pod wieżą tradycyjnie urządziłem dłuższą przerwę na banany, wodę i kilka zalań Yerby. Na samej górze mocniej wiało, więc wszedłem jedynie na chwilę porobić kilka zdjęć. Droga powrotna to trochę więcej asfaltów- Trzemeszno, Wymysłowo (tu głód doskwierał i wstąpiłem do wioskowego sklepu po czekolady), Jankowo i Gniezno. Dobry wyjazd pomimo braku rewelacyjnej pogody :)