Zrazim

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 5

Mnichowo> Gniezno> Modliszewo> Rogowo> Wiewiórczyn> Skórki> Wełna> Zrazim> Janowiec Wlkp.> Łopienno> Mieleszyn> Zdziechowa> Gniezno> Mnichowo

Dzisiaj zupełnie nie miałem pomysłu gdzie by tu się wybrać. Zacząłem przeglądać blog Sebastiana, trafiłem na ten wpis i było jasne, gdzie jadę. Po chwili zadzwonił do mnie klubowy kolega Tomek i też był chętny na taką wycieczkę. Umówiliśmy się na rynku i we dwójkę ruszyliśmy w trasę. Przed wyjazdem wizyta na stacji i pompowanie na 4,5 z tyłu i 4 z przodu (masakrycznie się jechało, czuć było każdą nierówność jezdni- zdecydowanie wolę niższe ciśnienia ;) ). Jedziemy cały czas główną trasą nr 5 aż do Rogowa. Za Rogowem skręcamy w kierunku Wiewiórczyna, jedziemy kilka km i Tomek łapie gumę. Szybka zmiana dętki i dalej przez Skórki i Wełnę dojeżdżamy do celu dzisiejszej wyprawy- opuszczonego kościoła w Zrazimiu. Zwiedzamy na zewnątrz, w środku, robię fotki i ruszamy w drogę powrotną. W Janowcu wstępujemy do cioci Tomka po wodę, w Łopiennie odwiedzamy kolejną ciotkę Tomka, która nas ugościła, poczęstowała kawą i czekoladką ;). Spędzamy tam dłuższą chwilę, dziękujemy za gościnę i jedziemy dalej. Przez Mieleszyn i Zdziechowę dojeżdżamy do Gniezna i rozjeżdżamy się w swoje strony. Na Wenecji mijam się z klubowym kolegą Michałem i uciekam do domu.

Zrazim- opuszczony kościół © micor

Wnętrze kościoła © micor

Schody na wieżę © micor

Wieża kościoła © micor

| 09:32 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Kenhill- Jest trochę fajnych miejscówek w powiecie, ja już prawie wszystko objeździłem :D. W tym roku ruszam w stronę Poznania (Puszcza Zielonka, WPN) i na południe (rejony Szwajcarii Żerkowskiej, Środa Wlkp.) :)
    Kenhill
    | 08:31 piątek, 9 marca 2012 | linkuj Kurczę, jak dobrze, że trafiłem na Twój blog, ciekawe miejsca odwiedzę przynajmniej w tym sezonie :D
    | 08:29 wtorek, 13 września 2011 | linkuj jelon85- Tak, dokładnie. Ciekawe czy ktoś się weźmie za jego renowację. Mógłby być naprawdę ładny kościółek ;).

kkkrajek18- Jakbyś kiedyś nie wiedział co zrobić z wolnym czasem to zapraszam :). Trochę takich miejscówek znam w okolicy :)
    jelon85
    | 21:12 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Widać, że blogi i znajomi na coś się przydają i przynoszą pomysły na ciekawe wyprawy! Byłem też w zeszłym roku w tym kościółku. Na prawdę robi wrażenie i aż się nie chce wierzyć, że stoi nie wykorzystany
    kkkrajek18-remov
    | 20:32 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Lubię takie miejsca :) Tylko, że mam dość daleko :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylwul