Pojeździć po liściach :)

Czwartek, 13 października 2011 · dodano: 13.10.2011 | Komentarze 4

Rano stwierdziłem, że jeśli dzisiaj nie pojeżdżę to dostanę na łeb od siedzenia w domu ;). Jak pomyślałem tak zrobiłem i ok. 14 wyjechałem na przejażdżkę. Z domu w kierunku Kokoszek, przejazd przez miasto i na Łazienki. Tam jak zwykle podjazdy, zjazdy- teren wręcz stworzony do XC, da się tam poprawić technikę jazdy. Na zjazdach jechałem ostrożnie, już zapomniałem jak się jeździ po kupie liści- przyczepność jakby gorsza, inaczej się hamuje, łatwiej o poślizg- ale ogólnie podobało mi się :D:D. Wprost z Łazienek pojechałem odwiedzić babcię. Posiedziałem trochę czasu i ruszyłem dalej. Obrałem kierunek Cielimowo, stamtąd do Gębarzewa, Gębarzewka i przez las do Mnichowa. Tym sposobem odkryłem nową drogę do mojej wioski z Gębarzewa ;).

Ostatnio natrafiłem na taki filmik

&feature=feedf

matisliswider
    | 12:51 piątek, 28 października 2011 | linkuj Co do filmu można powiedzieć "pierwsi będą ostatnimi " :D
    | 16:57 piątek, 14 października 2011 | linkuj kkkrajek18- Żebyś wiedział jak po przeprowadzce dłużyła mi się droga do Gniezna :D. Trochę się ciągnie, szczególnie że jest cały czas prosta droga- co potęguje wrażenie ciągnięcia (jakkolwiek to zabrzmiało :D)

jelon85- Trasa fajna, ale jeszcze mam ochotę zrobić setkę w tym roku- tak żeby fajnie zakończyć sezon ;). Na łeb, na łeb- szczególnie, że w domu się z nikim nie dogaduję... To muszę odreagować na rowerze ;)
    jelon85
    | 21:38 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Ładną traskę dzisiaj zrobiłeś. Ja też na łeb dostaję jak siedzę w domu i nie mam czym jeździć. Mam nadzieję, że w piątek uda mi się już wszystko poskładać...
    kkkrajek18-remov
    | 19:29 czwartek, 13 października 2011 | linkuj wioska wiosce nie równa :)
    Jak przejeżdżałem przez Mnichowo, to się zdziwiłem jak długo się ciągnie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wolat