Rogowo

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 15.10.2011 | Komentarze 4

Dzisiaj od rana przygrzewało słoneczko i nie było dużego wiatru, więc musiałem to wykorzystać i wybrać się trochę dalej niż do miasta :D.
    Wyruszyłem bez specjalnego celu wycieczki. Z Gniezna w stronę Dębówca; pokręciłem się po lesie, gdy leśna droga się skończyła rzuciłem okiem na mapę- wyjechałem w Ochodży. Dalej obrałem kierunek na Gościeszyn, Lubcz. Takim sposobem powstał cel- Rogowo :). Telefon do Szymona- tradycyjnie jak jestem w okolicach Rogowa jest w pracy :D. Pokręciłem się powoli po mieście, pooglądałem, porobiłem kilka zdjęć i pojechałem do parku dinozaurów. Zwiedziłem go całego na spokojnie, porobiłem mnóstwo fotek i czas fajnie zleciał. Patrze na zegarek- 16- czas wracać do domu. Droga powrotna przez Lubcz, Mięcierzyn, Długi Bród, Dębówiecki Las, Dębówiec, Gniezno.

Dzisiaj dużo zdjęć ;).

P.S. Szymon- wiesz może co to za fabryka(?) na czwartym zdjęciu?

Postój w lesie © micor

Sanktuarium Maryjne w Gościeszynie © micor

Kościół pw. Św. Mateusza w Lubczu © micor

Opuszczona fabryka w Rogowie © micor

Pomnik pamięci poległych lotników © micor

Wiekowy budynek w centrum Rogowa © micor

Był mamut © micor

i jakieś dziwne ptaki... © micor

i walczące dinozaury... © micor

Prehistoryczne ludzie © micor

Ten chyba ćwiczy do baletu :D © micor

Szyjo-zaury :D © micor

Chwila postoju na mostku © micor

Mała żółta kopareczka :) © micor

| 16:50 niedziela, 16 października 2011 | linkuj jerzyp1956- Kurczę, jakbym wiedział że Pan ma wolne to bym zadzwonił....

sebekfireman- Odp. wyżej :)

jelon85- Czułem się jakbym się cofnął do przeszłości :D. Racja, trzeba się zgadać i jeszcze w tym roku jakąś wspólną przejażdżkę odbyć :). Dzięki za info.
    jelon85
    | 11:29 niedziela, 16 października 2011 | linkuj MICOR - Niezłą ścieżkę dydaktyczną z prehistorii zaliczyłeś wczoraj:) jak zawsze spontan nam nie wychodzi hehe. Ten stary budynek to była gorzelnia, która zakończyła swoją pracę dwa lata temu. Też ostatnio robiłem jej zdjęcie:)
    SEBEKFIREMAN - dobre spostrzeżenie z tym mamutem:) od października zmienili trochę ekspozycję, chyba T-rex zapadł w zimowy sen...
    sebekfireman
    | 10:58 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Coś chyba ekspozycje zmienili bo przy drodze stał T-Rex a nie jakiś mamut.
    jerzyp1956
    | 06:45 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Ładne fotki , szkoda że się nie zgadaliśmy bo wczoraj miałem wolne ... pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jacys