Podmiejskie kręcenie

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 0

Kolejny piękny, słoneczny grudniowy dzień. Zmarnować taką niedzielę to byłaby zbrodnia, więc oczywiście trzeba było wyjść pojeździć. Z domu przez Kokoszki w stronę Lasu Miejskiego. Po drodze mijałem kałuże i leżące obok nich kawałki lodu- więc chyba zima nadchodzi, ale coś wolno jej to idzie ;). Pokręciłem się trochę po lesie i dalej pojechałem nieznaną jeszcze drogą. Po chwili zobaczyłem tablicę z nazwą- byłem w Goczałkowie. Po kilku dobrych kilometrach pojawiło się skrzyżowanie- skręt w lewo i kolejna wioska- Żelazkowo. Kolejna krzyżówka- tym razem z drogą wojewódzką nr 260. Nie chciałem nią wracać do Gniezna ze względu na ruch i to że najzwyczajniej nie lubię tej drogi :P. Dalej pojechałem przez Kędzierzyn, Szczytniki Duchowne i skrótem przez łąkę do Gniezna. Na owej łące zaczął gonić mnie pies, na asfalcie bez problemu bym uciekł, ale wiadomo jak się jedzie po zarośniętych łąkach :). Na szczęście piesek za wytrwały nie był i znudziło mu się po jakichś 50 metrach :D. Dalej do babci posiedzieć chwilę i przez rynek, Wenecję, Dalki do domu.