Zabawy w śniegu :)

Środa, 18 stycznia 2012 · dodano: 18.01.2012 | Komentarze 4

Do dzisiejszej jazdy zmotywowały mnie wpisy zimowych wycieczek Szymona :). No więc wyturlałem się z wyra i poszedłem sprawdzić warunki atmosferyczne. Nie wieje, nie pada, 2*C na termometrze- nic tylko jechać. Wykombinowałem zwykłe plastikowe pedały, zamontowałem je do Lawinki i jazda. W planach miałem pojeździć chociaż godzinkę i (prawie) mi się udało. Pokierowałem się przez Gębarzewko i Gębarzewo do Cielimowskich lasów. Po drodze trochę się poślizgałem- końcówki bieżnika na oponach ;). Postój pod wigwamem i powrót do domu. Przez Gębarzewo, Gębarzewko, Pawłowo. Jechało mi się całkiem przyjemnie, nawet nie wiedziałem, że jazda w śniegu może być taką niezłą zabawą :D. Ale po całym sezonie przejeżdżonym na spd- ach jakoś dziwnie mi się jechało na zwykłych pedałach. Noga się czasami na nich ślizgała. No i GieTek dostał błotniki, całkiem dobrze spełniają swoją funkcję, plecy czyściutkie, tylko trochę chlapie na buty i spodnie, ale ogólnie to wróciłem suchy :). Po powrocie gąbeczka, pędzelek i czyszczenie roweru z resztek śniegu, na szczęście nie było tego dużo ;).

Śnieżny krajobraz mnichowskich pól © micor