Miasto

Poniedziałek, 30 stycznia 2012 · dodano: 30.01.2012 | Komentarze 5

Jazda do miasta załatwić jedną sprawę i do domu. W pierwszą stronę zimny wmordewind- dodatkowe obciążenie ;). Droga powrotna znacznie przyjemniejsza- wiatr w plecy dodawał trochę ekstra prędkości. Temperatura ok. -7*C, bardzo przydałyby się termoaktywne ciuszki, zimno dawało się odczuć. Jakoś nie jestem przyzwyczajony do jazdy w ujemnych temperaturach i nie za bardzo lubię w takich jeździć.

| 15:57 wtorek, 31 stycznia 2012 | linkuj kkkrajek18- W skórzanych?! Ja sobie nawet nie wyobrażam jazdy w skórzanych ;). Ja obecnie nie rozstaję się z polarowymi. Dają radę, w miarę ciepło, operować sprzętem da się bez problemu. Także w sumie też OK ;).
    kkkrajek18-remov
    | 22:12 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Ja rok temu przez jakiś miesiąc jeździłem w jakiś skórzanych :D Ciepło było, ale za to tak sztywno, że hamowanie stało się dla mnie trudne :D Więc porównując narciarki są gites :D
    | 18:34 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj grigor86- Masz rację z marznącymi palcami, dzisiaj przekonałem się na własnych i nie było to przyjemne. Na takie temperatury to właśnie nic innego tylko się chować przed wiatrem, na otwartych przestrzeniach można nieźle wymarznąć. Pozdrawiam również ;)

kkkrajek18- Ja bez termo muszę sobie radzić ;). Dzisiaj miałem na sobie dwa podkoszulki (jeden z długim rękawem), zwykłą bluzę i cienką wiatrówkę. I nie było źle, najzimniej w twarz i ręce. A jakieś narciarki mam w domu, tylko zastanawiam się czy nie ucierpiałby na tym komfort operowania manetkami/ klamkami ;).
    kkkrajek18-remov
    | 17:51 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Ja ostatnio założyłem zimową termo(narciarską) na to cienka bluza rowerowa i wiatrówka.
    Myślałem, że będzie zimno, ale taki zestaw styka ;D No i oczywiście nieocenione narciarki na łapy.
    Polecam bo na takie minusy są bdb ;)
    | 16:51 poniedziałek, 30 stycznia 2012 | linkuj Najgorzej jak marzną palce, resztę da się przeżyć :-) Ja polecam w niskich temperaturach jeździć po lasach bądź też innych zakrytych terenach np. miasto, ponieważ tam nie wieje, a wiatr daje po kościach najbardziej. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa degot