Terenowa runda

Poniedziałek, 12 marca 2012 · dodano: 12.03.2012 | Komentarze 9

Dzisiaj zdecydowałem się pojechać rundkę ze sporą ilością terenu. No bo po szosie wyjechane już tysiąc pińcet kaemów w tym roku a w terenie- mało. Za cel obrałem oczywiście Jankowo i Wierzbiczany, czyli moje ulubione okolice do jazdy terenowej :). Nieźle idzie tam poszaleć- fajne podjazdy, super zjazdy, także trochę technikę idzie tam podszlifować :). No i nie braknie tam również szerokich, szybkich szuterków- pięknie :D.
    Obrałem kierunek Kokoszki, Las miejski, Osiniec, Wola Skorzęcka, Lubochnia, Kujawki i już byłem w lesie. Standardowo musiałem pojechać na tzw. widok, czyli znaną już skarpę nad Wierzbiczańskim jeziorkiem. Podjazd pod skarpę robiłem na 3 raty z powodów następujących:
    - mocno zjechany bieżnik tylnej opony
    - podjazd rozryty przez palantów na crossach
    - górna część zablokowana przez gałęzie ze ścinki drzew
    No ale udało się podjechać ;). Następnie zjazd przez rzeczkę, w której pojawiła się woda (latem jest całkowicie wyschnięta) poszedł bez problemu, podjazd za nią także. Dalej pojechałem do Jankowa, gdzie też trochę poszalałem technicznie :). Zaliczyłem całkiem fajny zjeździk, myślałem że będzie w gorszym stanie- po deszczu robią się tam straszne koleiny- no ale wyglądał przyzwoicie, więc zjechałem z tyłkiem za siodłem i z wyczuciem hamulców- THAT'S IT :). Dalej kolejny podjazd zaliczony bez problemu na czubku siodła i jeszcze raz wymieniony wyżej zjazd. Po technicznych szaleństwach chwilę odpocząłem na plaży i dalej w drogę przez Wierzbiczany, Szczytniki, Osiniec, Las miejski, Kokoszki do domu.
    Sporo frajdy, w terenie drogi już przeschnięte, trochę błota ale masakry nie ma. Wypad bardzo udany, tak na przypomnienie jak to jest w terenie :). Teraz tylko muszę trenować takie off- roadowe rundki, bo- jak widać po średniej brakuje szybkości na wybojach.

Jezioro Wierzbiczany © micor

Downhillowa konstrukcja w Jankowie © micor

Tak to się prezentuje z dołu © micor

Lód w Jankowie już się roztapia © micor

| 19:51 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj sebekfireman- Byłoby ciekawie :D.
    sebekfireman
    | 11:52 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Może te skocznie to będzie jedna z atrakcji na maratonie ;)
    | 19:26 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj jelon85- Pewnie jest ich więcej, tylko nie na nasze sprzęty ;)
    jelon85
    | 21:22 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Ciekawe konstrukcje można znaleźć w tych lasach:) Frajda musi być!!!
    | 19:34 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj jerzyp1956- Tak jest.
    jerzyp1956
    | 17:09 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj .... no to poszalałeś w terenie .
    | 17:03 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj grigor86- Latem tam jest pięknie na żywo, na fotkach faktycznie zasłaniają widok. Pewnie wpadniesz to sam zobaczysz :). Pff... skoczyć to pikuś, problem by był z lądowaniem i nie wiem jak z wytrzymałością bika po takim skoku ;). No chyba, że ktoś użyczyłby mi rasowego fulla hehe :D.

Kenhill- Heh odwaga musi być :).
    Kenhill
    | 16:23 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Ja bym skoczył, chociaż nie wiem co na to mój kross :D
    | 15:27 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Uwielbiam takie widoki na jeziora! Dobrze, że zrobiłeś zdjęcie o tej porze, bo latem mimo pięknego otoczenia, zdjęcie wyszło by mniej imponujące ze względu na olszyny, które swoimi liśćmi zasłoniły by prawie całe jezioro.
    Odważyłbyś się skoczyć z tej konstrukcji? :-)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jposo