Pechowo

Piątek, 25 maja 2012 · dodano: 25.05.2012 | Komentarze 3

Dzisiejszy wyjazd był chyba najbardziej pechowy w tym roku. Chciałem pojeździć godzinkę na XC, co się udało, ale dalsze przygodu bardzo mnie zdenerwowały. Godzinka na XC, 5 pętli zaliczonych- forma poszła w dół przez to niejeżdżenie z powodu matur. Jadąc do babci zauważyłem, że tylna zmieniarka całkiem się rozregulowała. Zajechałem do babci i walczyłem z przerzutką dobrą godzinę, sporo się przy tym wkurzając. Jak się okazało walka była bezskuteczna, gdyż zmieniarka nie chciała ze mną współpracować. Później zauważyłem brak powietrza w przedniej dętce. Wyjmuję- dziura. No nic, łatki mam przy sobie, więc naklejam. Wszystko pięknie, łatka naklejona a powietrze ciągle ucieka. Dokładniejsze zbadanie wzrokowo- słuchowe i druga dziura znaleziona i załatana. Patrzę w oponę a tam siedzą dwa piękne kolce. Musiałem je złapać na XC, bo był jeden fragment na którym trochę podrapałem sobie ręce. Po zajechaniu do domu wymieniłem linkę i końcowy odcinek pancerza zmieniarki- trochę krótki ostatnio przyciąłem. Regulacja i wszystko zaczęło działać przyzwoicie :).