Okolice Kłecka

Poniedziałek, 11 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 7

Dzisiaj udało mi się zgadać na jazdę z Kenhillem, oczywiście zupełnie na spontanie ;). Droga do Kłecka poszła szybko, jedynie trafiło się kilku bezmózgich kierowców, jeden był bliski zgarnięcia mnie naczepą... Ok. 16 zajechałem na rynek, gdzie już czekał Andrzej i wyruszyliśmy. Całkiem fajnymi leśnymi drogami przebijamy się przez wioski i wyjeżdżamy w Łopiennie. Odwiedzamy sklep z bardzo miłą obsługą i gnamy dalej. Wjeżdżamy do lasu i Kenhill prowadzi po jakichś kniejach i chaszczach, ale było fajnie :). Później pojechaliśmy do Andrzeja pogrzebać przy moim sztućcu, gospodarz wyczyścił, nasmarował uszczelki, wlał olej i szok- Dart zaczął pracować przyzwoicie ;). Sporo czasu się tym zachwycałem- wielkie dzięki za ten serwis :). Gdy Kenhill serwisował amorka, ja chciałem nauczyć kota jazdy rowerem, ale nie spodobało mu się :D. Po serwisie Andrzej odprowadził mnie do Kłecka, tam się rozstaliśmy i pognałem do domu. Jadę przez Pruchnowo, Sulin, Komorowo, Owieczki, Łubowo, Woźniki. Dzięki za oprowadzenie po fajnych terenach w okolicy Kłecka ;).

Kenhill
    | 18:57 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Nie musisz tego robić co jazdę, na upartego starczy raz w tygodniu, albo po cięższej jeździe, co jazdę czyszczenie goleni szmatką, by się syf nie zbierał :) Tak jak pisałem, będziesz dbał to będzie Ci służył :D
    | 18:52 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Kenhill - OK, dzięki. Zrobię taki myk, zobaczę czy nadal będzie tak ładnie pracował ;).
    Kenhill
    | 16:47 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Jak tylko będę miał czas to chętnie wpadnę. Ciesze się, że Dart w końcu pracuje. Przepis: wziąć oleju do strzykawki i igłą rozprowadzić małą ilość po rancie uszczelki (uprzednio czyszcząc golenie z nazbieranego tam syfu), po czym pougniatać amorka i wytrzeć do sucha golenie. Możesz tez od biedy zastosować olej kujawski, Herman tak robił i dawał rade. Gdybyś nie miał oleju daj znać, to Ci trochę odleję :D
    | 15:48 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj Kenhill - Następnym razem to wlatujesz do mnie i ja oprowadzam po najlepszych górkach w okolicy ;). Dart pracuje miodnie :). Tylko jaki był przepis na tego taniego Brunoxa, bo zapomniałem? ;)
    | 22:01 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Żaden problem :D
    | 21:39 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Tej ja też chcę taki serwis! :-)
    Kenhill
    | 20:39 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Również dzięki za odwiedziny no i następnym razem wlecimy w kolejną partię terenu, może Herman będzie miał więcej czasu to dołączy. Co do amora to ciesze się, że jesteś zadowolonym dbaj o niego a długo będzie Ci służył :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siezd