Jazda z bobiko

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 3

Wczoraj napisałem wiadomość do bobiko, okazało się, że dzisiaj jest w pracy rowerem. Udało się zgadać i przy okazji miałem zrobić inspekcję napędu w Saphixie ;). Jako, że bobiko pracuje kawałek od domu mojej babci- poczekałem u niej :). Powitanie, obejrzałem napęd- jest w bardzo dobrym stanie a niepokojący hałas okazało się, że pochodzi z pedałów, na których jest mały luz. Wyruszyliśmy w kierunku Niechanowa przez Szczytniki, Kędzierzyn. Kawałek za Niechanowem zrobiliśmy postój i podregulowałem przerzutki w Kellysie- po tym biegi zmieniają się w porządku. Dalej przez Mierzewo, Wódki, Grzybowo. Jechało się fajnie i tak miło się gawędziło, że nie wiadomo kiedy byliśmy we Wrześni ;). Tam odwiedziłem biedronkę w celu zakupu żarełka. Na ławce nad zalewem bufet, i bobiko odprowadził mnie do Psar. Dalej już sam spokojnym tempem jechałem przez Nowy Folwark, Radomice, Czerniejewo, Pawłowo. Dziś pojeździłem o wiele więcej niż miałem w planach i jutro chyba przerwa. A później ciąg dalszy konkretnych przygotowań do mosińskiego XC ;).

| 06:49 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj bloom - Spróbuję, tylko niech przestanie padać ;).

bobiko - No i wykrakałeś ten deszcz ;).
    bobiko
    | 22:12 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Dzięki za dziś, przydała się dzisiejsza przejazdzka ;) - niech tylko nie pada :) to bedzie git.

Tak czy inaczej, wiesz gdzie mnie znaleźć i jaką trasą przewaznie bede poruszał (choć mysle, ze na zmianę będę jeżdził albo przez Niechanowo albo przez Czerniejewo). :)
    bloom
    | 21:37 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Spr robic jakieś cwiczenia szybkościowe. Tam z tego co pamiętam jakiś wielkich podjazdów nie było.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages