Września

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 26.07.2012 | Komentarze 5

Wczoraj późnym wieczorem udało się zgadać z Piotrem na jazdę do Wrześni na tamtejszy tor XC. Wyjazd ok. 8 rano i jazda. Mimo wczesnej pory było już dość ciepło, no ale jak jechać poszaleć to jechać :D. Na miejsce zajeżdżamy po jakichś 2-óch godzinkach. Od razu wjeżdżamy na pętelki. Górki mega fajne, idzie nieźle się pobawić jazdą, niektóre zjazdy są prawie że pionowe, kilka zakrętów z bandami, po których śmigałem oczywiście górą ;). Katowaliśmy ten tor dobrą godzinę, tak nam się spodobało. No i najlepsze jest to, że sekcja z górkami ma 1,4 km a jedzie się jakby miała co najmiej 4 km :). Po szaleństwach na XC jedziemy przez las położony zaraz obok toru po fajnych technicznych ścieżkach ze sporą ilością zakrętów lewo- prawo- nawrót. Fajnie, choć całkowicie płasko :). Powrót taką samą trasą jak dojazd- przez Psary, Radomice, Czerniejewo i Pawłowo. Czyli ostatnie zawody sezonu w moim wykonaniu na 100% będą właśnie na świetnej trasie XC we Wrześni ;).

Kenhill
    | 17:42 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj W razie czego daj znać, pojedziemy razem, bo zdjęcia i relacje z tamtejszych wyścigów zachęcają :D
    | 18:02 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Kenhill- Nie byłem, ale w tamte okolice też chciałbym się wybrać :).

JPbike - Jasne, teren stworzony dla nas- będziesz zadowolony jak przyjedziesz na Thule Cup ;).

sebekfireman - Racja, idzie poszaleć. Ja z początku bałem się zjeżdżać, ale pierwszy raz najgorszy, później poszło z górki :D.
    sebekfireman
    | 06:21 piątek, 27 lipca 2012 | linkuj Nie byłeś nigdy we Wrześni na tym torze? Też byłem zachwycony tamtejszą trasą - świetnie tam się szaleje rowerem, chociaż z początku zjazdy trochę przerażają :P
    | 17:50 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Dobre wieści z pętli XC :)
    Kenhill
    | 17:38 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Byłeś kiedyś w Żerkowie?:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apotk