Jak mi się dzisiaj morda cieszy ;)

Sobota, 1 września 2012 · dodano: 01.09.2012 | Komentarze 6

Jak mi się dzisiaj humor poprawił to głowa mała :). Ale po kolei- wybrałem się do Duszna zobaczyć czy temat odbudowy wieży się ruszył. Po wczorajszym deszczu postanowiłem pojechać asfaltem- przez Jankowo, Jastrzębowo, Kruchowo i Wydartowo. Zajechałem na miejsce do Duszna a tam prace przy wieży już prawie w końcowym etapie. Jak to zobaczyłem to mordeczka mi się ucieszyła- w końcu to jedna z moich ulubionych miejscówek do jazdy. Nie byłem tam już ponad miesiąc, ale nie sądziłem, że to tak szybko postawią- pewnie jeszcze tydzień lub dwa i nowa wieża będzie ukończona. Powrotna droga przebiegła trochę naokoło- z Duszna przez Przyjmę, Palędzie Dolne, Ławki, Gołąbki- gdzie robię krótki postój na plaży, Dębówieckim lasem do Gniezna- odwiedziny u babci i do domu.

Nowa wieża w trakcie budowy © micor

| 18:38 niedziela, 2 września 2012 | linkuj grigor86 - No jasne, tylko daj wcześniej znać, żebyśmy zdążyli się zgadać ;).

sebekfireman - Haha, już poznajesz ślady moich opon? To chyba znak, że muszę wymienić ;).

jerzyp1956 - No jasne, że tak :).

bobiko - OK.

jelon85 - Miałem czuja, żeby się wybrać. Całkiem możliwe, bo dużo do końca budowlańcom nie zostało ;).
    jelon85
    | 07:19 niedziela, 2 września 2012 | linkuj Dobrze żeś wywęszył prace budowlane w Dusznie:) Pewnie w przyszłym tygodniu będzie już otwarta!
    bobiko
    | 21:54 sobota, 1 września 2012 | linkuj Dajcie znać jak bedzie wweekend uroczyste otwarcie ;)
    jerzyp1956
    | 18:32 sobota, 1 września 2012 | linkuj Jak będzie wieża skończona to się zbieramy pod Katedrą i ruszamy na otwarcie wieży w Dusznie.
    sebekfireman
    | 18:08 sobota, 1 września 2012 | linkuj Hehe - jednak dobrze wywęszyłem Twój trop że jeździłeś po Dusznie. Pełno śladów od opon Kenda Karma widziałem na ścieżkach i pomyślałem sobie że pewno dzisiaj tu byłeś :)
    | 17:51 sobota, 1 września 2012 | linkuj Po ukończeniu wieży, na pewno ją odwiedzę ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ietyl