Trochę nowych części/ niezły bałagan w bikestacji

Piątek, 14 września 2012 · dodano: 14.09.2012 | Komentarze 5

Więc tak: zamówiłem części w sklepie wymienionym wyżej. Dzisiaj przyszła paczka, otwieram a tam nie ma zamówionych klocków hamulcowych i wysłali zupełnie inne koła. Dzwonię do nich i pan mi mówi, że mieli bałagan z kołami. No żesz kurwa mać- co mnie to powinno interesować. Chcę takie jak zamówiłem i koniec. Po przedstawieniu zaistniałej sytuacji pan powiedział, że w poniedziałek wyślą prawidłowe koła i klocki na swój koszt. No w porządku, ale żadnego przepraszamy za pomyłkę, nic no. Trochę dziwna polityka. Mogłem wogóle nie dzwonić, bo wysłali koła na obręczach DT SWISS z ceramicznymi bokami warte 2 stówy i tyle by z tego mieli a tak muszę czekać cholera. Poza tym jestem zadowolony bo napęd doszedł i już wymieniłem ;). A jakby ktoś miał doświadczenie w jeździe na 3 łańcuchy to proszę podzielić się wiedzą- co ile wymienić, itp. itd.

basergor
    | 16:26 niedziela, 7 października 2012 | linkuj mikdarek jeździ na 3 łańuchach
    MaciejBrace
    | 21:40 sobota, 6 października 2012 | linkuj Moim zdaniem należy połączyć dwie metody: kilometrowa i zużyciowa. Po każdym 500 lub 1000km (kwestia czy jeździsz na twardych czy miękkich przełożeniach) zakładasz nowy łańcuch. W następnej turze, każdy łańcuch sprawdzasz przyrządem i/lub porównujesz długości i zakładasz najkrótszy. Ważne aby to były takie same łańcuchy i regularnie czyszczone oraz smarowane. Po 3 lub 4 zmian rotacyjnych łańcuchów (to około 12 tys km dla zmian co 1k km) należałoby wymienić kasetę lub max zużyte zębatki oraz najbardziej zużyte tarcze w korbie. Kółeczka w przerzutce tylnej zmieniamy jak już będą mocno zaostrzone lub zaobserwujemy kłopoty z pracą łańcucha.
    | 12:18 sobota, 6 października 2012 | linkuj Łańcuch najlepiej zmieniać nie wg km, tylko wystarczy zaopatrzyć się w prosty przyrząd do mierzenia stopnia rozciągnięcia i jak się rozciągnie o 0.75 mm to zmieniasz na inny i tak dalej. Wiadomo że w terenie bardziej się zużywa niż na asfalcie.
    | 18:48 sobota, 15 września 2012 | linkuj jelon85 - Kupiłem jakieś 3- składnikowe firmy Ashima- pierwszy raz będę miał z nimi styczność, więc cokolwiek o nich powiem najszybciej pod koniec przyszłego tygodnia. A polecić Ci mogę klocki Author ABS 3CC- jeżdżę na takich już drugi sezon i całkiem fajnie się sprawują- siła Ok, modulacja też. Jedynie z początku lubiły mi piszczeć z przodu. Kosztowały 35 zł.
    jelon85
    | 20:13 piątek, 14 września 2012 | linkuj Jakie wybrałeś sobie klocki hamulcowe, bo też zamierzam wymienić swoje w najbliższym czasie? Masz jakieś godne polecenia?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa isiep