Miasto/ pech

Poniedziałek, 5 sierpnia 2013 · dodano: 05.08.2013 | Komentarze 5

Krótki, acz bardzo pechowy wyjazd do miasta. Najpierw tak pociskałem, że jakieś 3 razy władowałbym się w blachosmrody. Wracając na podjeździe na Wenecji usłyszałem trzask, rower stracił napęd. Od razu po hamulcach, patrzę a tu hak przerzutki poszedł. Rower prowadziłem ok. godziny do domu- makabra. To teraz czeka mnie przymusowa przerwa od kręcenia- nowy hak dostępny w necie i to drogi bo ponad 70 zł. Kicha na maksa :/.

| 17:16 wtorek, 6 sierpnia 2013 | linkuj kubolsky - To widzę, że u Ciebie też ładnie. Pomysł ze wzmocnieniem może się sprawdzić.

sebekfireman - To nie przez upały. Teraz najwięcej się kręci to i części mają pełne prawo się zmęczyć i nie wytrzymać ostrego traktowania ;).

marcingt - Weź przestań, ja liczyłem się z tym, że mój hak może w każdej chwili pęknąć. Już był tak krzywy od zeszłego roku- i tak sporo wytzymał. No i lepiej, że poszedł na Wenecji, niż gdzieś w trasie np. 40 km od domu :D. Co do kółka to sam widzisz jak ważne jest doglądanie roweru przed długimi wyprawami :).
    marcingt
    | 20:37 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Tej no Micor, niepotrzebnie gadaliśmy o tych hakach jakiś czas temu :( Skoro wszystkim coś się psuje, to ja też dzisiaj przy okazji serwisu przedwyjazdowego musiałem wymienić dolne kółeczko od przerzutki, bo się w ogóle nie chciało obracać.
    kubolsky
    | 20:30 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Sebek, Touché...
    sebekfireman
    | 20:22 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Ojjj w tym sierpniu to chyba od tych upałów wszelkie części rowerowe są jak guma od gaci
    kubolsky
    | 19:38 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Chyba taki dzień po prostu :/. Mi poszedł spaw na główce ramy, tam gdzie raz już spawałem :/. Jutro oddaje znowu do majstra, tym razem jeszcze usztywnię trójkątem od główki do rury poziomej, tej od siodła do sterów.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl