Lipiec, 2011

Wenecja, miasto, Łazienki

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 0

Na rozgrzewkę kręcenie wokół Wenecji, następnie przez miasto na Łazienki na podjazdy, zjazdy i takie tam małe XC ;). Przejeżdżając przez rynek spotkałem Sebastiana i ucięliśmy małą pogawędkę.

Wenecja, miasto, Łazienki

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 0

Duszno, Gołąbki, Wenecja

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj postanowiłem, że pojadę do Duszna zobaczyć nową tablicę i różę wiatrów na wieży widokowej. Na rozgrzewkę kilka kółek wokół Wenecji, następnie przez Łazienki, trasą maratonu do Jankowa i już w kierunku Jastrzębowa. Do celu wycieczki pojechałem wariantem terenowym, który nie tak dawno jechałem z Sebastianem. Droga ta jest o wiele ciekawsza niż standardowy dojazd asfaltowy. Co prawda w końcowej fazie jest trochę podjazdów na których można się zmęczyć, ale dla widoku z wieży warto :). Przy wieży sesja fotograficzna, bananek i z powrotem do Gniezna. Droga powrotna również tym samym wariantem terenowym. Wyjeżdżam w jakiejś wiosce o nazwie Powiadacze, stamtąd przez Ławki docieram na Głeboczek, robię kółko wokół jeziora i ruszam w dalszą trasę. Przez Smolary, Jastrzębowo, Ganinę, Strzyżewo, Jankowo i już w Gnieźnie. Odpoczynek u babci przy ciasteczkach ;) i na Wenecję dobić do setki. Wokół jeziorka kręce do 98 km i odbijam do domu. Po drodze mijam Natalię- dzisiaj nie na rowerze- biegała ;).

Wieża widokowa w Dusznie © micor

Nowa tablica przy wieży © micor

"Róża wiatrów" na wieży w Dusznie © micor

Kłecko; zakup i test lampki

Czwartek, 7 lipca 2011 · dodano: 08.07.2011 | Komentarze 1

Mnichowo> Gniezno> Obora> Zdziechowa> Mieleszyn> Kłecko> Działyń> Obora> Gniezno> Mnichowo

Wyjazd do miasta w celu zakupu przedniej lampki. Kupiłem jakąś Author Zoom za 60 zł. Około godz. 19 na Wenecję, gdzie spotkałem Piotra i zrodził się pomysł na dłuższą wycieczkę. Spodobał mi się pomysł takiej wieczornej jazdy, gdyż od razu miałem okazję sprawdzić jak świeci nowa lampka. Padł pomysł Mieleszyn i Kłecko, no to jedziemy. Ruch na głównej drodze dosyć spory, trochę to przeszkadzało w jeździe. Do Gniezna dojechaliśmy chwilę po 22, w domu byłem 20 minut później.
    Po lampce cudów się nie spodziewałem, lecz drogę oświetla całkiem przyzwoicie. W miarę widać co się dzieje z przodu, no i najważniejsze że jestem widoczny dla samochodów nadjeżdżających z przeciwka. Następny porządniejszy test będzie w czasie nocnej jazdy z Sebastianem (mam nadzieję, że ta jazda wyjdzie. Mam na nią wielką ochotę :) )

Witkowo... z tomek123900

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 06.07.2011 | Komentarze 2

Mnichowo> Gniezno> Wierzbiczany> Gniezno> Cielimowo> Gurowo> Potrzymowo> Karsewo> Małachowo Kępe> Witkowo> Folwark> Trzuskołoń> Kędzierzyn> Żelazkowo> Kokoszki> Mnichowo

Dzisiaj wycieczka na Wierzbiczany spłacić dług u Tomka oraz przekazać mu bikestatowe naklejki. Przy okazji zamontowaliśmy w jego szosówce nową podstawkę pod licznik, gdyż w starej urwał się kabel. Potem trasa Tour de Wiochy do Witkowa, postój w Biedronce na lodzika i czekoladkę, sesja przy samolocie i do domu. Ogólnie to po dzisiejszej przejażdżce stwierdzam, że nienawidzę szosy i od dzisiaj traktuję ją jako zło konieczne bo w końcu trzeba jakoś do lasów dojeżdżać, prawda?

Przy samolocie w Witkowie © micor

Tablica przy samolocie © micor

Bombowiec w całej okazałości © micor

Kabina pilota? © micor

Zachód słońca... © micor

Miasto, Łazienki, Wenecja

Poniedziałek, 4 lipca 2011 · dodano: 04.07.2011 | Komentarze 1

Nareszcie przestało padać i można było wyjść pojeździć. Postanowiłem pojeździć po górkach na Łazienkach w ramach trenowania techniki (zjazdy, podjazdy) :). Wszystkie podjazdy, jakie wypatrywałem udało mi się podjechać, więc chyba nie jest najgorzej. Następnie godzinka jazdy wokół Wenecji, niestety nikogo znajomego nie spotkałem. Powrót polną drogą przez Kokoszki.
    Ostatnio przy podjazdach na lekkich biegach strasznie strzelało mi coś w korbie (obstawiałem, że łożyska się wyrobiły), dzisiaj wpadłem na pomysł, że może śruby mocujące korbę są za słabo skręcone- dokręciłem mocniej i ku mojemu zdziwieniu póki co dźwięki te ustały, mam nadzieję że się tak szybko nie pojawią :).