Sierpień, 2012

Miasto

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 17.08.2012 | Komentarze 0

Rano wizyta u Kenhilla po tore. Po południu na test nowego widelca. Niestety coś jest nie tak i w sobotę jadę do Andrzeja zobaczyć co tam się dzieje.

Wągrowiec

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 4

Z rana musiałem jechać do babci po moje ciuchy. Podczas leniuchowania zacząłem obdzwaniać znajomych z bikestats, niestety nikt nie chciał jechać- jeden w pracy, drugi odpoczywa, trzeci już umówiony. Już chciałem rezygnować, ale udało się zgadać z Kenhillem. No to szybka jazda do domu spakować plecak i w drogę do Kłecka. Na miejsce dojechałem w godzinę, zrobiliśmy małe zakupy i podjechaliśmy do Andrzeja na herbatkę :). Wymyśliliśmy, że pojedziemy do Wągrowca i jazda. Jechaliśmy przez jakieś wioski typu Mieścisko, Rgielsko, pola, łąki, lasy po drodze mając kupę śmiechu. W pewnym momencie oboje zaczęliśmy narzekać, że nie chce nam się jechać :D. Po mega męczących kilometrach w końcu dojechaliśmy do Wągrowca, gdzie Andrzej chciał wyciągnąć na rower swojego znajomego- niejakiego „Papcia”, ale nie było go w domu. Pojechaliśmy nad jezioro, gdzie zaliczyłem upadek. Z mojej perspektywy wyglądało to tak: jadę, Kenhill mówi: uważaj tutaj. Na zjeździe lewy but mi się wypiął- myślę no nic- sekundę później wyrósł przede mną 1,5 metrowy spadek. Jedyna myśl jaka przemknęła mi przez głowę to wypinaj prawy but i zeskakuj. Cała szczęście udało się wypiąć, zeskoczyłem prosto na nogi, rower poleciał za mną, spadł na koła i obalił się na lewą stronę kierownicy. Szybkie oględziny strat- lekko rozdarte siodło i trochę wgięta kierownica- na szcęście akurat przy końcu, więc się przytnie. Później zrobiliśmy dłuższą przerwą na uzupełnianie energii, Andrzej zaproponował pętlę wokół jeziora, ale robiło się późno i stwierdziliśmy, że kiedy indziej przyjedziemy. Z Wągrowca jechaliśmy przez Ochodzę, Popowo Kościelne, Jabłkowo do Sławna, gdzie się żegnamy i dalej przez Komorowo, Owieczki, Pierzyska i Woźniki docieram do domu. Ogólnie po tak długiej przerwie kręciło mi się nie za dobrze- noga ciężka, nastawienie do jazdy jakieś negatywne- no ja nie wiem. W tym tygodniu mam nadzieję, że to minie i będę już elegancko śmigał.

Miasto

Sobota, 11 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 0

W tygodniu wogóle nie znalazłem czasu na jazdę- praca do 17+ dość silne wiatry spowodowały że zupełnie nie miałem chęci na kręcenie. Dzisiaj tylko wypad do miasta po nowy kask od Sebka. Poza tym zamówiłem nową korbę- Shimano M521 i suport BB ES25. Mam nadzieję, że do wtorku przyjdzie bo w środę święto. No i muszę zacząć budować formę na Hermanów bo to już za 2 tygodnie a ja oczywiście jako twardziel jadę Giga.

Trzemeszno, Dębówiec, Czerniejewo

Niedziela, 5 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 0

Wczoraj zgadałem się z Sebkiem na oględziny kasku, który ma na sprzedaż. Wyjazd przed 8 rano i spod Straży Pożarnej wspólnie ruszyliśmy do Trzemeszna. Trasa zleciała dosyć szybko, po drodze czas umilały rowerowe pogawędki ;). Na miejscu posiedzieliśmy u Sebastiana, pięknie mnie ugościł, poczęstował mietową herbatką, ciasteczkami ;). Pooglądałem kaski, poprzymierzałem, jeszcze trochę pogadaliśmy i trzeba było wracać do Gniezna na niedzielny obiadek u babci :). W planie miałem dobić do kolejnej setki, więc pojechałem dłuższą trasą przez Kruchowo, Ławki, Gołąbki i Dębówiec. U babci jak zwykle sporo się zasiedziałem, no ale w końcu trzeba było się ruszyć. Na liczniku niecałe 60 km, więc wybrałem się na rundkę po wioskach. Jadę przez miasto, Gębarzewo, Cielimowo, Żydowo- gdzie mijam jakiegoś głupiego małolata, który zapomniał że życie to nie gra i strzelił do mnie z pistoletu na kulki- miał szczęście, że nie trafił, bo by się to dla niego źle skończyło, Nidom, Kąpiel do Czerniejewa. Tam jakiś niedzielny rowerzysta uczepił mi się koła, ale przygrzałem i szybko został w tyle ;). W Czerniejewie odbijam w prawo i przez Lipki, Linery i lasem do Pawłowa i dalej do domu.

Wierzbiczany, Kłecko

Sobota, 4 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 0

Najpierw terenowa pętla po Wierzbiczanach. Po południu zadzwonił do mnie Kenhill z informacją, że mogę przyjechać do niego na serwis lockoutu w Darcie. Zajechaliśmy do Andrzeja, rozebraliśmy widelec i nic dziwnego, że blokada nie działała bo… w środku nie było kropli oleju ;). Po wlaniu świeżutkiego oleju blokada zaczęła działać. Później wykręciliśmy suport, jak zię okazało luz jest między osią a obudową, a na łożyska są OK. Także wkręciliśmy z powrotem, bo nic nie da się z tym zrobić, no ale za tydzień wymiana, więc się przemęczę te kilka dni. Zarówno do Kłecka jak i do Gniezna jechałem wojewódzką 190- tką.
    Także Andrzeju z Ułanowa dzięki za zrobienie Darta i składaj Torę, bo za 10 dni jestem u Ciebie po nią :).

Z miasta

Piątek, 3 sierpnia 2012 · dodano: 03.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj tylko jazda z miasta do domu po załatwieniu urzędowych spraw. W drodze do domu obejrzałem wsytawę fotografii 3D na rynku, naprawdę ciekawy efekt wyszedł. Zdjęcie księżyca w technice 3D mnie powaliło na łopatki, dosłownie jakby był kawałek ode mnie ;). No i za ok. tydzień szykują się zmiany sprzętowe w GieTku- wymieniam korbę na Shimano M521 z mocowaniem Octalink i pustymi ramionami oraz widelec na Torę 318 Solo Air, którą biorę od Kenhilla. I Lawinka trochę schudnie :).

Biskupin

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj po robocie na rower wyciągnął mnie Jurek, miejsce startu na Wenecji gdzie poznałem kolejnego bikestatowicza- Marcina. Udaliśmy się przez Dębówiec, Gościeszyn, Ryszewo, Gąsawę do Biskupina. Po drodze mijamy sympatycznego motocyklistę na customowym jednośladzie, z którym zamieniamy kilka zdań. Pytał o drogę, ale nie pomogliśmy mu za bardzo, gdyż nie znamy tamtych terenów, no ale fotkę sobie zrobiliśmy ;). W Biskupinie robimy dłuższą przerwę i w drogę do Marcinkowa zobaczyć pomnik Leszka Białego. Dalej to Rogowo, Rzym, Kowalewo, Świątniki, Zdziechowa i Gniezno. Z Jurkiem żegnamy się na Poznańskiej, a ja i Marcin wspólnie jedziemy do przejazdu kolejowego na Dalkach, gdzie skręcam i mykam do domu.