Przepałka+ okolica

Piątek, 4 kwietnia 2014 · dodano: 04.04.2014 | Komentarze 7

Dzisiaj postanowiłem przepalić łydę na wrzesińskim „Małpim Gaju” ;). Bardzo dawno mnie tam nie było no i na odmulenie takie napieranie jest idealne. Tak więc po skończeniu zajęć i odpoczynku w domu o kwadrans po 12 ruszyłem w kierunku Wrześni. Trasa asfaltem przez Czerniejewo, Noskowo i Psary- tu odbicie w lewo, wzdłuż zalewu i dalej na tor. Dojazdu wyszła godzinka- dobra rozgrzewka :). Na torze pierwsze kółko delikatnie- tak na poznanie stanu pętli- było OK to można szaleć. Za to następne rundki już na ostrym pociskaniu w korby. Standardowo na pętlach zleciała godzina- i 14 kółek wykręcone. Nogi trochę poczułem, nie powiem ;). Fajnie, że nie było żadnych problemów na zjazdach i podjazdach- wytrzymałość i siła chyba w porządku. Swoją drogą to potrzebowałem takiego naparzania, od razu po skończeniu o wiele lepiej się poczułem :). Chwilę odpocząłem i musiałem ruszyć poślady w drogę powrotną. Ta poszła m.in. przez Sobiesiernie, Czechowo, Potrzymowo i Cielimowo. W Gnieźnie odwiedziłem babcię, pojadłem, popiłem i ogólnie odpocząłem.
    O 17 zadzwonił do mnie Marcin i zgadaliśmy się na objazd okolicy. Trasa wiodła przez Wierzbiczany, Jankowo- przerwa na plaży. W Jankowie eksplorowaliśmy opuszczony budynek rakarni. Niezły klimat tam jest i jeszcze czuć zapach obdzieranych ze skóry zwierząt. Podczas zwiedzania nachodziły nas różne myśli i wymyślaliśmy ciekawe historie, jak to dawniej wyglądało :D. Ciekawe jak tu jest nocą ;). Po obchodzie rakarni udaliśmy się w kierunku Gniezna polnymi ścieżkami, w mieście polansowaliśmy się na ścieżkach rowerowych i kontrapasach :D. Marcin towarzyszył mi do początku mojej wioski, jeszcze chwilę pogawędziliśmy, wpadło parę pomysłów na wycieczki i rozstaliśmy się.
    Zmiana czasu robi swoje- jeszcze nawet o 19:30 jest w miarę jasno- to mi się podoba :).

W niedzielę wybieram się do Wągrowca. Pooglądam jak się jeździ na XC, jak trasa mi się spodoba to może nawet wystartuję- tak typowo turystycznie. Bez spiny, bo o czym mówić jak dzisiaj wyjechałem pierwszy raz od niedzieli- tylko wytrzymałość jest zbudowana, siła już mniej ;). Poza tym zbity 2 tygodnie temu kciuk nie daje obsługiwać lewej manetki tak szybko :).

Opuszczona rakarnia w Jankowie

| 19:11 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Beny79 - Na wiaduktach S5 :P.

JPbike - Fajnie, dziewicza jazda na średnich kołach mnie czeka :). Czekam na ten moment.
    | 17:36 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Spoko, przejedziesz się na moich pośrednich kołach :)
    Beny79
    | 17:30 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Jakie tam trenowanie:)
    | 16:37 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj JPbike - Ja zawsze jadę pętle po samych podjazdach i zjazdach- ok. 1,5 km. Dalej w lesie są zawijasy między drzewami, ale tam się nie zapuszczam :). Również do zobaczenia i mam nadzieję na jakąś przejażdżkę na Twoim 27,5" ;)

Beny79 - Nie wiem czy za Tobą nadążę, się ostatnio wziąłeś za trenowanie :D. Żart, w jakiś weekend można się zgadać i jechać :).
    Beny79
    | 11:38 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Aha, muszę się kiedyś wybrać do Małpiego Gaju we Wrześni, i biorę Cię za przewodnika, bo nie wiem , gdzie on dokładnie się znajduje:)
    | 11:34 sobota, 5 kwietnia 2014 | linkuj Fajna ta rakarnia.
    | 20:11 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Cosik krótka jest ta pętelka w Małpim Gaju ?
    Do zobaczenia w Wągrowcu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz