Gąsawka, Barcin, Wenecja

Piątek, 6 maja 2016 · dodano: 06.05.2016 | Komentarze 4

Całkowicie spontaniczna uastawka z Kubą. Tylko na szybko rzuciłem hasło "Jedziemy do Barcina"- przyjemny dojazd z dużą ilością terenu znam, pogoda wyśmienita to jedziemy! Kubę zgarnąłem spod jego domu krótko przed 10 i we dwójkę udaliśmy się do celu tripu. Pierwsze kilometry standardowo przez Dębówiec, Lasy Królewskie, z których to wyjechaliśmy na Gołąbkach. Stamtąd czekała nas długa i nudna "Leśnostrada" do Doliny rzeki Gąsawki. Oczywiście nie odmówiliśmy sobie przyjemności przejazdu przez ową dolinę- ostatni raz byłem tu 2 lata temu i już zdążyłem zapomnieć jak tutaj jest pięknie. Krajobraz prawie jak w górach- korzenie, pagórki, przejazdy przez mostki, potok płynący w dole- cudnie ;). Można byłoby tu posiedzieć wuchtę czasu i napawać się pięknem otaczającej przyrody. Z doliny ruszyliśmy w większości terenowymi drogami do Barcina, po drodze mijając Chomiążę i tamtejszy "Gród Piasta", Jezioro Foluskie, Pniewy oraz Wójcin. W mieście zgodnie z tradycją zajechaliśmy na promenadę nad Notecią i rozsiedliśmy się na dłuższą chwilę na ławeczce. Miło, miło, ale trzeba było zbierać się do powrotu. A ten zarządziliśmy przez Wenecję- gdzie dojechaliśmy przez Wójcin i Pniewy. W samej Wenecji krótki postój przy zamku i stacji kolejki wąskotorowej. Stąd powrót znanymi już drogami przez Marcinkowo, Szelejewo, Lasy Królewskie do Gniezna. Z kompanem żegnam się na Winiarach i mykam do domu obok Wenecji (tej gnieźnieńskiej) i przez Dalki.

Podjazd w Gąsawce

| 14:07 piątek, 13 maja 2016 | linkuj Mateusz - Jeśli będziesz się wybierał to daj znać- może uda się zebrać ekipę, zawsze raźniej ;)
    rolnik90
    | 08:22 czwartek, 12 maja 2016 | linkuj Ilekroć czytam wasze wpisy gdzie jest dolina gąsawki, to coraz większe mam ciśnienie by się tam udać osobiście. pozdro:-)
    | 15:37 środa, 11 maja 2016 | linkuj Szymon - Okolice Chomiąży. Trudno wytłumaczyć, tak jakbyś jechał przy Grodzie Piasta to w pewnym miejscu wyjeżdżasz
    prosto na ten stawek
    jelon85
    | 12:22 poniedziałek, 9 maja 2016 | linkuj Ale Cię w tym roku ciągnie na te Pałuki :D
    W jakim miejscu zrobiłeś przedostatnią fotkę?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienat