Przestawianie organizmu w tryb "podjazd"

Poniedziałek, 22 maja 2017 · dodano: 22.05.2017 | Komentarze 1

Ot, następny tri z cyklu "kolejny poniedziałek- kolejna ponad setka". Dzisiaj w zasadzie typowo treningowo pomieszana wytrzymałość z siłą na podjazdach. W planie Dziewicza i tam mix podjazdowo- zjazdowy. Nieco zmieniłem wariant dojazdu i w Uzarzewie odbiłem na Rozlewiska Cybiny- lubię to miejsce ;). Dalej to już standard przez Kobylnicę i Wierzenicę. Na szczycie spotykam kogoś od Rybczyńskiego- ale za karbonowego Scotta nie mogłem skojarzyć kto to. W każdym razie dość długo katował podjazd szutrówką (może też czynił przygotowania do Wyrzyska). Następnie wspomniany mix zjazdów i podjazdów (w tym killer w obydwie strony ;) ) i dalsza jazda przez Puszczę Zielonkę. Wszystko już pięknie rozkwitło, oczy można cieszyć. Tylko martwi mnie wszechobecna wycinka drzew- sporo tego mijałem po drodze. W Pławnie standardowo odwiedziłem sklep- jeden bidon miałem już pusty i dalej Zielonka, Bednary i odcinkiem Pierścienia aż do stacji PKP Promno, gdzie odbiłem na Dębiniec. Stąd po krótkiej przerwie częściowo drogami kostrzyńskiego MTB, częściowo bardzo znanymi drogami do Gołunia, Wierzyc, Przyborowa, Mnichowa i do domu.
    Dobry wyjazd, na pewno "wejdzie w giry" :).